Demo Milheeze Ano vuurwerk

Let op : de link naar vuurwerk24 is NIET van Ano, ik heb even op internet gezocht wat voor vuurwerk dat is en kwam in die webshop terecht. Ik kende dat merk namelijk nog niet, wat Ano van die collectie gaat verkopen is nog niet bekend, maar zo kunnen we tenminste alvast een indruk krijgen

Deze is leuk:

http://www.vuurwerk24.nl/ABC Cake CE en BAM goedgekeurd.html
Dit product duurt 150 seconden en heeft 186 schoten. Deze box is een kleine vuurwerkshow op zich die maar 1 x hoeft te worden aangestoken. Zeer veel variatie en een perfecte opbouw naar de finale toe.

jammer dat die onderste niet geschikt is voor de nederlandse markt...haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Ano Milheeze 26 november

Ano Milheeze 26 november

Hallo Allemaal,

Zo als de meeste mensen al vaag gehoord hebben is het nu eindelijk rond en zullen wij inderdaad op 26 november 2011 bij Ano vuurwerk in Milheeze 16 inch schieten.
Verder zullen wel alle kalibers schieten dus ook veel 6 en 8 inch.
Mevrouw Nooijen van Ano Vuurwerk wilde het dit jaar heel anders aanpakken dus er zal niet op muziek geschoten worden, het lijkt haar leuk zoals 5 mei in Hilversum.
Zo gaan wij dit dan ook aanpakken maar gaan we er wel wat meer beeld in brengen.
Naast de 16 inch hebben wij nog veel meer leuke aparte dingen voor de show bedacht en zullen die gaan gebruiken.
Het is dus zeker de moeite waard om te komen kijken.
Bij slecht weer verplaatsen we de show naar de 27 november 2011.

Met vriendelijke groet,

De Blondine van Bombers Vuurwerk

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mevrouw Nooijen van Ano Vuurwerk wilde het dit jaar heel anders aanpakken dus er zal niet op muziek geschoten worden, het lijkt haar leuk zoals 5 mei in Hilversum.
Zo gaan wij dit dan ook aanpakken maar gaan we er wel wat meer beeld in brengen.

Weer op zo'n tempo als in hilversum?ghehe

Hallo Allemaal,
het lijkt haar leuk zoals 5 mei in Hilversum.
Naast de 16 inch hebben wij nog veel meer leuke aparte dingen voor de show bedacht en zullen die gaan gebruiken.

Zo dan, Hilversum zijn we nog niet vergeten en 16 inch wil ik wel eens zien, kom zeker even die kant op:p

Hallo Allemaal,

Zo als de meeste mensen al vaag gehoord hebben is het nu eindelijk rond en zullen wij inderdaad op 26 november 2011 bij Ano vuurwerk in Milheeze 16 inch schieten.

Met vriendelijke groet,

Prachtig hoe u na al die kritieken tog zoon duidelijke en mooie post hier post op VWC!
Het is me nu Precies duidenlijk wat en hoe Jullie de show gaan schieten.
Ik wer wacht nu dus rammen en gaan met die banaan!
En orginaliteid.
Ik ben iig van de partij!
Ik wens jullie veel succes met de voorberijdingen.
Oja en de laatste zin met jou dosis zelf spot kan ik wel waarderen!
Tof hoe jullie het nu oppakken na alles!
Mijn complimenten!

(mag ook een keer gezecht worden tog! Inplaats van al dat afzeiken!:wink:)

Ik ben dan ook zeker benieuwd wat hier gaat gebeuren.
Een 16'' is natuurlijk al geweldig.
Maar ben ook zeker benieuwd wat er nog meer gaat komen met die 'speciale' dingen.
We zullen het zien.

hmz redelijk uniek een 16 inch in nederland zie je niet vaak althans ik niet :D:D:D. ik probeer er bij te zijn :D

Hallo Allemaal,

Met vriendelijke groet,

Ik benieuwd naar de show. Ik ga maar eens kijken of ik vrij kan maken voor deze demo! :D De gratis verse patat spreekt mij ook erg aan :p

16 inch is wel tof en heel uniek in NL! maar 560 meter afstand, hmmmm das imho te ver. Staat de rest van het prof gedeelte ook op die afstand?, dan komen de kleine kalibers denk ik niet uit de verf.

maargoed als ik die zaterdag geen verplichtingen heb kom ik zeker even gluren!

Ook ik ben met mijn zoontje aanwezig.
Na de 2 grote klappen in Emmerich im Lichterglanz dit jaar wil ik die 16 inch ook wel ervaren (en natuurlijk ook de rest wat ze gaan schieten)...
Ik hoop alleen wel dat ze op de 1 of andere manier even aankondigen dat die bal de lucht in gaat, niet dat we met z'n allen net ergens anders staan te filmen :).
En is er ook iemand aanwezig die een filmpje maakt van het klaarmaken van deze shell, de buis en alles eromheen tot aan het schieten?
Lijkt me wel heel bijzonder om te zien.

Kreeg net de flyer onder mijn neus geduwd dus die moet ik wel even delen met jullie natuurlijk :) Hij zal straks/zometeen ook op hun site te bewonderen zijn :).

Back
Bovenaan