Demo Milheeze Ano vuurwerk

Vuurwerkshow trekt massa mensen

MILHEEZE - Naar de schatting van organisatrice Marian Nooijen trok de jaarlijkse ANO-vuurwerkshow in Milheeze zaterdagavond circa 9.000 bezoekers. Op de Oldert in het Bakelse buitengebied was even voor 20.00 uur sprake van een heuse verkeersopstopping.

Rijen automobilisten vanuit Deurne en Bakel wilden tegelijk de Wolfskamp op, richting Kaweide. Dat werd ritsen. Het verkeer werd door parkeerassistenten met oplichtende toortsen een donker weiland in gedirigeerd. Parkeerruimte genoeg, mits netjes in rijen.

Daarna ging het in colonne naar de familie Nooijen verderop, waar zich tussen twee landbouwloodsen op een boerenerf een ware mensenmassa had geposteerd voor de vuurwerkshow. "Ze komen uit heel Nederland", wist Marian Nooijen te vertellen, "dat kunnen we zien aan de bestellijsten." Volgens haar is ANO de enige vuurwerkhandelaar in de wijde omgeving die de zaken zo groots aanpakt.

Bron

*Note: Er staat weer een heel creatief plaatje bij dit nieuwsbericht :bonk:
Die ik hier echt niet bij zal zetten, want dat verdient ANO niet!!! Volgens mij weten die redacteuren ook echt niet waar ze het over hebben hier in dit artikel hea...om moe van te worden niet?

9000 mensen? Denk dat mevrouw dat nogal overschat.

En dat plaatje? Dat is toch normaal? We kopen toch allemaal onze lawinepijlen bij de sigarenboer om de hoek?
:bonk:

Tja weet je wat het is als je aan het bouwen bent...dan is het leuk als je even wat foto's kunt maken, maar je bent op zo'n dag volgens mij gewoon veels te druk om even van alles een foto te maken hoor...
Kan ik me tenminste heel goed voorstellen iig :D

Als er tijd is voor koffie, broodjes is er ook tijd voor foto's / filmen van iets bijzonders in NL.
Sorry dat ik me er enigzins bezorgt over ga maken, maar zoiets moet je gwoon even vastleggen denk ik dan. En dat zal elke andere bouwer ook doen neem ik aan, ongeacht de drukte.

Als er tijd is voor koffie, broodjes is er ook tijd voor foto's / filmen van iets bijzonders in NL.
Sorry dat ik me er enigzins bezorgt over ga maken, maar zoiets moet je gwoon even vastleggen denk ik dan. En dat zal elke andere bouwer ook doen neem ik aan, ongeacht de drukte.

Daarom mijn conclusie. Geen 16 inch maar 10 of 12.

Pardon? Wat is jouw conclusie? Ik zou graag willen dat jij heel duidelijk je mening neerzet hier. Want nu suggereer je iets wat bij mij ECHT niet door de beugel kan.
Maar hopelijk interpreteer ik het verkeerd.

Ik ben medeschuldig aan de reactie van Steef en wil het even rechtpraten voor hem.
Omdat er nog steeds geen foto's en filmpjes zijn van de 16 inch gonzen er meerdere geruchten of het wel een 16" is geweest en niet een krachtige 10-12".

Ik ben er wel bij geweest en de dreun geeft wel aan dat het groot was.

Maar ik kan er alleen niet bij dat er nog niks "live" te zien is van de 16".

Zie ook mijn eerdere posts. Maar goed, ik wil deze discussie nu laten rusten, ik heb genoten van alles wat Ano heeft gedaan voor ons...

Ik snap niet zo goed waarom jullie je zo druk maken. Ik wil niet ***lig doen, maar wat maakt het nou uit of het een 16 inch was of een 10-12 inch...

Het komt gewoonweg door de afstand dat ie zo klein uitvalt.

En als het een 10/12 inch zou zijn geweest wat dus niet zo is want het is gewoon 16 Inch. Waarom zou je dan in godsnaam een 10/12 inch op 580 Meter gaan zetten ? XD.

Maakt mij verder ook niet uit wat anderen er van denken ik vond hem erg mooi maar hij stond gewoon tever weg om er optimaal van te kunnen genieten.

Het komt gewoonweg door de afstand dat ie zo klein uitvalt.

En als het een 10/12 inch zou zijn geweest wat dus niet zo is want het is gewoon 16 Inch. Waarom zou je dan in godsnaam een 10/12 inch op 580 Meter gaan zetten ? XD.

Maakt mij verder ook niet uit wat anderen er van denken ik vond hem erg mooi maar hij stond gewoon tever weg om er optimaal van te kunnen genieten.

Okee, laten we de discussie verder hierover afsluiten?
Ik en mijn zoontje vonden hem ook erg mooi, en de dreun gaf al aan dat hij groot was.
Wellicht hadden we gewoon iets teveel verwachting.

Het leek me gewoon leuk te zien hoe zoiets in werkelijkheid eruit ziet en de sfeer eromheen. Daar had ik persoonlijk iets meer werk van gemaakt als ik de kans zou hebben...

Back
Bovenaan