Demo Milheeze Ano vuurwerk

Hier ben ik weer bij :)!
Vorig jaar was er ook een actie dat als je direct na de show bestelde, je ook nog een 10% korting kreeg!
En de friet :)

Super demo! Wat zeg ik? Demo? Dikke show gewoon!

15% zelfs ja:p

sterretjes idee is leuk morris,
aangezien ik het op 5 mei ook gedaan heb(met verbrande vingers na afloop:p) en het erg leuk was, neem ik zeker weer wat mee :)

oh ja, ik ben er bij,
weet niet of er nu afmeldingen gaan komen:p...:rolleyes:

Als je 2 dwergen ziet lopen, dan ben ik dat niet.
Sterretjes? ff langs de action gaan meteen wat tie-wraps meenemen denk ik :)
en waar staan jullie dan?

er is een groot veld,
ongeveer 30 meter breed, en de rest is gwn zand, gras en beton,

de meeste freaks zullen bij het gras, helemaal vooraan staan.
als je mij zoekt, kijk naar een pet:p(mijn herken teken inmiddels:cool::p)

Wel een pet zonder sticker! :D

Sterretjes is wel een grappig idee! Wordt iedereen verwacht ze zelf mee te brengen? xD
Die partypoppers zijn ook gaaf trouwens!

Er zal bij deze show ook één 16 inch shell geschoten worden! Jaja, geen typfout, zestien inches!
Ook de nodige 8" en 6" zullen er voorbij komen.

Vergunning voor die 16" is vrijwel rond.

Vrijwel rond is dus nog niet zeker lijkt mij. Ze hebben daar genoeg ruimte dus moet wel kunnen lijkt mij.

op welke belachelijke afstand moet het publiek hiervan af staan dan?:) ik zal eens kijken of ik die kant op kan komen:)

Die 16 inch klopt inderdaad. Mondeling is er toezegging nu echter nog wachten op het zwart wit verhaaltje.

Veiligheidsafstand zal 580 meter zijn in dit geval.

Het effect zelf ga ik niet verklappen. Het zal echter uit 1 effect bestaan en niet uit china komen.

16 inch hellalujah ! Vorig jaar jammer genoeg de demo moeten missen omdat er geen bussen meer vanaf het station van helmond naar milheezen gingen, ook waren er geen taxis baalde verschrikkelijk, zeker toen ik de dag later het filmpje van de prof finale zag. hopelijk lukt het om er dit jaar wel bij te zijn, over de winkel ben ik in ieder geval goed te spreken.

16 inch hellalujah ! Vorig jaar jammer genoeg de demo moeten missen omdat er geen bussen meer vanaf het station van helmond naar milheezen gingen, ook waren er geen taxis baalde verschrikkelijk, zeker toen ik de dag later het filmpje van de prof finale zag. hopelijk lukt het om er dit jaar wel bij te zijn, over de winkel ben ik in ieder geval goed te spreken.

Moet je terug naar Helmond dan? Want daar kom ik op de terug weg doorheen:)

16" Igual bommetje zou tolle shizzle zijn!
580 meter is wel echt typhus-ver, maar ja, 't is natuurlijk sowieso wel een gezellige demo, dus ik ben er wel bij.

al goud
Die 16 inch klopt inderdaad. Mondeling is er toezegging nu echter nog wachten op het zwart wit verhaaltje.

Veiligheidsafstand zal 580 meter zijn in dit geval.

Het effect zelf ga ik niet verklappen. Het zal echter uit 1 effect bestaan en niet uit china komen.

Moet je terug naar Helmond dan? Want daar kom ik op de terug weg doorheen:)

Eigenlijk eindhoven :) Vorig jaar had ik vol goede moed de trein naar helmond gepakt, waarna ik niet meer verder kon. Dit jaar wil mijn broer wel rijden zei hij. In ieder geval Toch echt tof dat je het aanbied ;)En ik kom er misschien op terug als mijn broer niet kan rijden:)Maar dat zien we tegen die tijd nogwel ;)

ik ben zowieso elk jaar op de demo. En een 16 incher wat een beest moet dat zijn.
8 inch is het grootste wat ik ooit heb gezien, en dat was afgelopen jaar op die demo.
Ook is het een SUPER gezellige demo. Dus als je agenda het toelaat zou ik komen, gratis friet, wat warme drank, soep,muziek van alles!

Nu ben ik wel benieuwd naar die 16 incher haha

Back
Bovenaan