Demo Milheeze Ano vuurwerk

ik hoorde t gister van leslifan en de knaller, eigenlijk kon ik het niet geloven maar als het hier zo ook in het topic staat...

een cosumenten demo, een prof finale en als klap op de vuurpijl (haha woordgrapje :p) ook nog een dikke 16"!

Ik ben zeer benieuwd wat dit gaat worden.
16'' wordt niet dagelijks in Nederland geschoten:wink:.
De afstand is zeker (te)groot, maar heft heeft wel wat.

Tja, dat is niet zo ver van mij, dus ik kom ook.
Wat een bakbeest moet dat zijn joh.
Alleen die afstand.
Maar nog nooit meegemaakt, dus komen doe ik wel eventjes.

Hopelijk wordt die 16" wel netjes aangestoken met een aansteeklont en niet met een aansteker of lucifers.
Men moet toch het goede voorbeeld geven he. :D

Hier zal ik zeer waarschijnlijk ook bij aanwezig zijn! nog nooit 8 of 16 inch shells mogen aanschouwen dus dat gaat eens een keer tijd worden..hahah!

wel bijna 6 voetbalvelden afstand maar we gaan het meemaken! heel veel zin in!

Hier zal ik zeer waarschijnlijk ook bij aanwezig zijn! nog nooit 8 of 16 inch shells mogen aanschouwen dus dat gaat eens een keer tijd worden..hahah!

wel bijna 6 voetbalvelden afstand maar we gaan het meemaken! heel veel zin in!

Heb je nog vervoer nodig? Moet je me maar pmmen.

ik hoorde t gister van leslifan en de knaller, eigenlijk kon ik het niet geloven maar als het hier zo ook in het topic staat...

een cosumenten demo, een prof finale en als klap op de vuurpijl (haha woordgrapje :p) ook nog een dikke 16"!

haha, gamen was gezellig:p

maar man oh man!, ik ga echt lachen als er gewoon een effect zoals falling leavs in zit:D
of dat het een salute blijkt te zijn, en we allemaal dood zijn:p:devil:

Bij Ano Vuurwerk gaat Zena Vuurwerk dit jaar de deur uit met 35% korting, echter bestel je tijdens de vuurwerkshow dan komt daar nog eens 15% bij op.

Dus bij Ano Vuurwerk kun je dit jaar Zena Vuurwerk kopen met 50% korting.

Hiernaast zeer ruime collectie:

- alles van Royal Fireworks;
- alles van Marijn;
- Bonfireworks (waarschijnlijk alles);
- Rubro;
- Wolff;
- ProLine;
- Vuurwerk 24

Zelfs ik kom hier naartoe vanuit Leeuwarden ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik Denk dat ik het welweer weet :), ik haal dit jaar weer mijn vuurwerk Bij ano :) is het niet voor de gratis frietjes :P dat vuurwerk 24 spreekt mij ook wel aan, zijn volgens mij ind ook inkoop prijzen. is iets te mooi om waar te zijn.

Let op : de link naar vuurwerk24 is NIET van Ano, ik heb even op internet gezocht wat voor vuurwerk dat is en kwam in die webshop terecht. Ik kende dat merk namelijk nog niet, wat Ano van die collectie gaat verkopen is nog niet bekend, maar zo kunnen we tenminste alvast een indruk krijgen

Deze is leuk:

http://www.vuurwerk24.nl/1/ABC Cake CE en BAM goedgekeurd.html
Dit product duurt 150 seconden en heeft 186 schoten. Deze box is een kleine vuurwerkshow op zich die maar 1 x hoeft te worden aangestoken. Zeer veel variatie en een perfecte opbouw naar de finale toe.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan