Demo Milheeze Ano vuurwerk

Tijdens de vuurwerkshow geven wij 50% korting op al onze zena artikelen, en 15% korting op al het andere vuurwerk.
En bij sommige artikelen zoals bv Royal is al 15% af. Dus eigenlijk krijg je tijdens de vuurwerkshow 30% op Royal.

Ben ik nou de enige die dit opvalt...

15% korting op 15% korting is geen 30% korting!

100-(8,5*8,5)=27,25 (dankje heartworm voor de verbetering!)
Ook helemaal tof natuurlijk, zo'n korting... Maar geen 30%!

Laatst bewerkt:
Zeer interessante demo denk ik om te bezoeken, behalve als het net zo mistig is als nu haha.
Het is alleen wel een rot eind rijden naar oost-brabant, dus dat moet ik nog even in overweging nemen!

Zoals het er naar uit ziet kan ik er ook eindelijk weer eens bij zijn...
Wordt ook hoog tijd om weer eens flink kruit te snuiven en met wat bekenden over vuurwerk te babbelen, ZONDER dat je raar wordt aangekeken :D

Hier even een quote van Dim op FPM:
Ik heb de demo lijst van Marian gekregen.
In het kort mag ik alleen het volgende erbij vertellen:

Alles wordt in ieder geval ook los geschoten. (We gaan er iets geks van maken)

House of Lightning
Flying Coal
Bursting Wheels
Exploding Box
Magical Moments
Beatiful Leaves
Edelweiss
Fire Flower
Perfect Harmony
Kingdom of Piece
Tante Sjaan
Joris Rampestamper
Grof Geschut
Wil wil wel
Goud
Hoogmoed
Tweelingen
Vetjes
Brandewijntje
Gelukkig Nieuwjaar
The Cube
Sniper
Mayday
Hunter
Battle
Serious Gold
eventcake nr.1
eventcake nr. 3
eventcake nr.5
Colorbreak
Crossette Queen
Elegance
Maximum Blast
Brocade to Color
Double Brocade King

Ben benieuwd hoe groot ze de demo van 1 product maken. Dus 1 los schieten voor het beeld en daarna opvolgend door 4x3 stuks. W- of F-shaped... Genoeg mogelijkheden in ieder geval !

M.b.t.: die 50% korting; op de poster hebben ze het over "50% korting". Niet over 15% + 35%, dus ze zijn 'verplicht' om je de producten voor de helft te geven. Hoe dan ook goeie actie!

Super, kan niet wachten nog paar daagjes.
Jammer dat de collectie nog niet bekend is.
Wel fijn dat de schietlijst al bekend is.
Waar staat vwc dit jaar? wil namelijk niet iedereen met een camera afvragen of ze van vwc zijn :$.
En gaat het idee met de sterretjes nog door? kwam er gister achter nog een heel pak liggen, stuk of 80 sterretjes nog :p

Waar staat vwc dit jaar? wil namelijk niet iedereen met een camera afvragen of ze van vwc zijn

Je ziet ons wel staan.
Je herkent mij wel aan mijn sigaar.

Neem die sterretjes maar mee.
Neem ik wat Morning glories mee.
Pakje van 4 met 6 stuks kost 0,60 euro bij de Action.

---------

Edit.
Wel jammer dat de Event cake nummertje 2 niet wordt geschoten.

Ik mis ook wat nieuwe producten van Royal eigenlijk op de schietlijst. Maar goed, we mogen niet klagen, het is een prachtige lijst.

Heb er zin in, hopelijk geen mist zaterdag :)

Ik ben er bij !, Vraag me alleen af waarom ik hun eigen lijn niet tegen kom op de schietlijst.

Ok, de sterretjes gaan mee :)
haha ok, opletten op camera's, sigaren, jongetje met zwarte pet en een groen sterretje erop. Iemand die ik nog zou kunnen herkennen?

Gezellig hoor, heb er zin in! Het kriebelt flink, dus een mooie demo en een lekker showtje kan zeker geen kwaad! :D

En ja, dat frietje he, lekkerrrr!

Gezellig hoor, heb er zin in! Het kriebelt flink, dus een mooie demo en een lekker showtje kan zeker geen kwaad! :D

En ja, dat frietje he, lekkerrrr!

Frietje? :D

Wel opvallend inderdaad dat ze er niet voor hebben gekozen hun eigen lijn te schieten... Maarja ze kunnen nu eenmaal niet alles schieten.

Back
Bovenaan