Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen budget hier maar ik maak het minder gek als vorig jaar. De hele dag 'knutselen' aan het vuurwerk kostte heel veel tijd en dat ging ten koste van het oud en nieuw gevoel met het vrouwtje.
Denk dat ik rond de 8/900 uitkom voor een half uurtje stampen.
Voornamelijk 25/30mm compounds en een paar toffe dikke cakes.

Het enige wat ik wil gaan doorlonten dit jaar is een screamprojectje dus geen dikke cakeboxen meer...

Heb geen budget. Ik hoef ook niet op de kleintjes te letten. Maar ik wil toch niet te veel aanschaffen. Dus ga ik dit jaar voor een stuk of 5 goede compounds en wat mooie cakes. Ander spul heb ik nog genoeg over van voorgaande jaren.

Budget is nu al de deur uit, uit het raam gekieperd, over boord gegooid, gekapseisd. Ik wil het er niet over hebben :bonk::shy:

Je kunt hier met lotgenoten alles bespreken hoor:p

Jammer genoeg is dit de enige plek... Betaal je 300-400 euro voor een concert/festival kaartje, of 1000/2000 euro voor een Formule 1 kaartje, dan is het normaal. Maar, als het gaat over vuurwerk dan is alles boven de 100 euro ABSURD.

Jammer genoeg is dit de enige plek... Betaal je 300-400 euro voor een concert/festival kaartje, of 1000/2000 euro voor een Formule 1 kaartje, dan is het normaal, maar als het gaat over vuurwerk dan is alles boven de 100 euro ABSURD.

Tjaaaa ik leg het altijd maar uit met ieder zn hobbies. Als je elke week uitgaat ben je elke week een euro of 50 kwijt. Doe je dit 52 weken lang ben je 2600 euro kwijt. En ik ken er zat in de omgeving die dat wel doen :applause:

Jammer genoeg is dit de enige plek... Betaal je 300-400 euro voor een concert/festival kaartje, of 1000/2000 euro voor een Formule 1 kaartje, dan is het normaal. Maar, als het gaat over vuurwerk dan is alles boven de 100 euro ABSURD.

Dit dus, zo vaak al mee gemaakt. Maar verbaas me daar altijd over, alsof de ene hobby het geld wel waard is en de andere niet. Laat een ieder dat voor zichzelf bepalen.

Stom he, allemaal vinden ze het zonde geld inderdaad. Wat ik deels ook echt wel begrijp. Alleen die mensen zien slechts de 100 euro voor 1 minuut plezier, die zien niet dat wij van die 100 euro 3 dagen genieten op meerdere momenten op meerdere manieren. Het halen, het hebben, het 'muurtje' enz enz. Dat zien en snappen de meesten niet haha. Ach ja, als je zelf maar geniet dikke prima.

hier gaat het budget ook wel een stuk naar beneden. Ik ga echt niet meer uitgeven wat ik andere jaren deed, die tijd is net als Wesley zegt wel geweest. Meer hobbies gekregen die ook niet gratis zijn helaas maar wel waarde houden na aanschaf. Zal nog steeds veel geld zijn maar toch stukken minder.

ik zeg het altijd zo. de ene die gaat voor 3000 euro 2 weken op vakantie. en ik spaar dat geld op voor oud en nieuw

Ik zeg tegenwoordig gewoon recht door zee: "jezus wat een kutopmerking". Mij een beetje gaan vertellen waaraan ik mijn geld moet uitgeven. Vorig jaar zelfs tegen mensen gezegd dat het ze helemaal niks aangaat wat het gekost heeft, want daarna komt er toch wel een rotopmerking.

Ik heb geen vast budget want ik weet dat ik wat dat betreft toch geen ruggengraat heb. Bijhouden wat ik er aan uitgegeven heb doe ik dan ook maar niet want dan schrik ik daar zelf van. Het voordeel is dat als iemand er naar vraagt je eerlijk kunt antwoorden "ik heb geen idee" ;)

Ik merk wel dat ik dit jaar vroeger ben begonnen met kopen en meer uit heb gegeven, niet alleen doordat de prijzen gestegen zijn maar ook omdat ik meer gekocht heb en tevens voor kwaliteit ga. Ik kijk meer vanuit het oogpunt of ik er het geld voor over heb dan of ik het duur vind.

Ondertussen zit ik me in te houden om niet telkens als ik iets heel moois tegenkom weer een bestelling te plaatsen. Ik ben nu op het punt gekomen dat ik nog een paar dingen op m'n lijstje graag bij wil kopen en wellicht komt er nog ergens een mooie (openings)actie voorbij die ik niet kan laten schieten.

Er staat hier nog aardig wat van vorig jaar wat is blijven staan in verband met het weer, maar ook met het oog op. Dat gaan we dit jaar uiteraard wel aanvullen, maar niet in de hoeveelheden zoals afgelopen jaar. Dat was toch wel iets té.

Budgetten doe ik niet echt aan, maar onder de 1k zal het vast en zeker niet blijven.

Eerste bestelling was al iets duurder dan bedacht met daar in een impulsaankoop die wel iets teveel kostte, maar hè. De wishlist is nog niet helemaal voldaan. Maakt echter dat het budgetplan voor dit jaar weer eens overschreden gaat worden en toch weer op 1k+ gaat eindigen.

Budget is niet zo zeer een punt, maar ik merk dat ik moeite heb om geld uit te geven aan boxen en cakes die significant duurder zijn geworden dan ze de afgelopen jaren waren. Er zal zeker wat komen dit jaar, maar ik zie meer tripjes naar italie en spanje in het vooruitzicht als dit de weg is die we in NL inslaan

Ik heb geen budget. Wil gewoon een aantal boxen en wat cakes. Koop wel minder tegenwoordig. Geen stress meer of ik alles op krijg.

Ik heb geen budget gesteld, maar voor dit jaar wil ik vooral bewuster kiezen, liever kwaliteit en wat ik echt wil zien, dan kwantiteit. Dit jaar een extra tripje naar het buitenland en hopelijk komend jaar ook weer, maakt toch dat je beseft dat het met de jaarwisseling ook wel wat minder kan.
Ga dus voor mooi spul waar ikzelf ook blij van wordt en tot slot een goede finale, dan is iedereen prima tevreden. Maar goed... dit zeg ik nu. :p

Het is niet echt origineel, maar ook hier geen budget en toch stevig minderen. De gestegen prijzen maken het alleen maar makkelijker. Ik vertik het om 50 tot 80% meer te gaan betalen dan wat ik een paar jaar geleden voor dezelfde producten afrekende.

Losse cakes en compounds ga ik helemaal niet meer stoken. Eén showtje van een minuut of 5 bepaalt hoeveel ik nog ga uitgeven. Voor de vooravond heb ik het meeste al in huis. Daar komt alleen wat Duits graaiwerk bij.

Geen budget hier, maar weet wel dat het een stuk minder wordt. Heb nog wat staan van vorig jaar, en vind het echt te duur geworden voor wat je krijgt. Ga wat selectief shoppen want wil dan toch die ene cake of box in de straat hebben maar wordt wel een stuk minder. Nieuw wordt allemaal kwaliteit, van afgelopen jaar staat nog wat mindere kwaliteit over dus wordt een mix. Verwacht alsnog wel een euro of 1.000 uit te geven, maar niet meer zo gek als eerst.

Geen budget hier, maar weet wel dat het een stuk minder wordt. Heb nog wat staan van vorig jaar, en vind het echt te duur geworden voor wat je krijgt. Ga wat selectief shoppen want wil dan toch die ene cake of box in de straat hebben maar wordt wel een stuk minder. Nieuw wordt allemaal kwaliteit, van afgelopen jaar staat nog wat mindere kwaliteit over dus wordt een mix. Verwacht alsnog wel een euro of 1.000 uit te geven, maar niet meer zo gek als eerst.

Hier precies hetzelfde :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan