vuurwerkduiven
VWC lid
Holy ships haha ! Dan waaide het echt hard bij jou afgelopen jaar. Dikke collectie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Holy ships haha ! Dan waaide het echt hard bij jou afgelopen jaar. Dikke collectie
Wat moet er gebeuren?Als dit een jaar in m’n schuurtje zou staan, zou ik daar toch niet heel gelukkig van worden.
Wat moet er gebeuren?
Hier ook niet iddAls dit een jaar in m’n schuurtje zou staan, zou ik daar toch niet heel gelukkig van worden.
HAHA, wist niet meer dat ik dit budget had benoemd als schatting, maar ik zat er zo te merken ook niet echt aan vast. Ben namelijk geëindigd halverwege de 600 pegels net als vorig jaar. Prima zo!Wat minder dan vorig jaar. Ik denk rond de 300 a 400 euro.
Het weer was perfect, alleen schietkist weigerde en had het daarna helemaal ermee gehad.Holy ships haha ! Dan waaide het echt hard bij jou afgelopen jaar. Dikke collectie
Heeft het hele jaar gewoon veilig in een bunker gestaan bij de lokale vuurwerkboer.Als dit een jaar in m’n schuurtje zou staan, zou ik daar toch niet heel gelukkig van worden.