[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@driesprong is toevallig al iets van bekend?

ben ook benieuwd!

heb hem wel alvast blind besteld :)
ik verwacht een Transbomber, gelijkend of beter, voor dit geld kan je die gok wel wagen :)
Maar zal graag voor 31 dec een filmpje zien, zodat ik weet waar op de avond ik hem kan plannen.

Driesprong, ik vind de huidige situatie echt zo balen voor jullie. Natuurlijk ook voor ons maar dit kost ook gewoon omzet, zelfs banen wellicht.

Jullie hadden dit jaar echt onwijs goede acties. Ik had al best veel bij jullie besteld, en ik was van plan nog veel meer te bestellen wanneer mijn 13e maand binnen was. Niet alleen vanwege de acties, maar ook omdat jullie mij altijd goed geholpen hebben op de afhaaldagen.

Nu hoop ik natuurlijk dat het volgend jaar weer mag. Maar dit zal wellicht ook jullie vertrouwen behoorlijk schaden..

Alsnog bedankt Driesprong. Alleen het toe leven naar oud en nieuw was mede door jullie geweldig.

Driesprong, ik vind de huidige situatie echt zo balen voor jullie. Natuurlijk ook voor ons maar dit kost ook gewoon omzet, zelfs banen wellicht.

Jullie hadden dit jaar echt onwijs goede acties. Ik had al best veel bij jullie besteld, en ik was van plan nog veel meer te bestellen wanneer mijn 13e maand binnen was. Niet alleen vanwege de acties, maar ook omdat jullie mij altijd goed geholpen hebben op de afhaaldagen.

Nu hoop ik natuurlijk dat het volgend jaar weer mag. Maar dit zal wellicht ook jullie vertrouwen behoorlijk schaden..

Alsnog bedankt Driesprong. Alleen het toe leven naar oud en nieuw was mede door jullie geweldig.

Ben het hier meer dan mee eens, echt onzettende goede service, op veel producten echt de scherpste prijs van nederland by far (6 elements). Hulde en sterkte

Sluit ik mij bij aan. Sterkte Driesprong.

Is hier een film van?
Private Label Driesprong 144 's actie compound

Nog niet, maar alle vuurwerk verkoopzaken zijn voor ons en importeurs nu ook bijzaak.
Hier zal de prioriteit tot er duidelijkheid is dan ook niet bij liggen.
Alle aandacht ligt er momenteel op om uberhaupt verkoop mogelijk te maken.

Nog niet, maar alle vuurwerk verkoopzaken zijn voor ons en importeurs nu ook bijzaak.

Is ook logisch! Laten we hopen dat er zsm uitsluitsel is en dan komt mij order er gelijk aan!

Sterkte in deze onzekere tijd

Heel begrijpelijk!

maar wilde wat luchtigheid brengen :)

Succes! en laat jullie horen!!

Ik zou graag willen weten wat jullie voorstel is m.b.t. het verbod. Toen ik de bestelling plaatste stond er een mededeling dat de bestelling geannuleerd kon worden bij een verbod. Deze mededeling is echter verdwenen? Ik heb jullie al gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Ik heb voor bijna €1000,- besteld! Ik zou volgend jaar zeker weer bij jullie bestellen, maar ik had nu graag een reactie gehad

Ik zou graag willen weten wat jullie voorstel is m.b.t. het verbod. Toen ik de bestelling plaatste stond er een mededeling dat de bestelling geannuleerd kon worden bij een verbod. Deze mededeling is echter verdwenen? Ik heb jullie al gemaild maar nog geen reactie ontvangen. Ik heb voor bijna €1000,- besteld! Ik zou volgend jaar zeker weer bij jullie bestellen, maar ik had nu graag een reactie gehad

Onderstaande staat nog steeds in de startpost: *Mocht er dit jaar onverhoopt een landelijk vuurwerkverbod komen zullen de bestellingen die reeds gedaan zijn uiteraard gecrediteerd worden.
Ik verwacht dat ze hier deze week wel e.e.a. over bekendmaken, komt vast goed!

Vroeger kon je je telefoon ook gebruiken om mee te bellen. Toen belde ik het nummer 0793611300 en werd ik uitermate vriendelijk te woord gestaan en geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan