Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb voor dit jaar last minute nog wat geregeld met het werk, vanaf afgelopen vrijdag t/m 20december waakdiensten draaien. Iedere week is het 280€netto standbytoeslag mocht ik opgeroepen worden in de nacht is het 250% uur loon.

Als ik dit bij elkaar optel heb ik mijn budget voor dit jaar wel rond, dat is dan ook wel het maximale.

Budget was €700,- nu alle bestellingen wel geplaatst en kom op €920.
Prijzen zijn echt achterlijk en ik zoek dan ook echt naar de goeie prijzen. Straks na 1-11 zal je die niet meer vinden en heb daarom de afgelopen 2/3 weken alle bestellingen gedaan.

Heb voor dit jaar last minute nog wat geregeld met het werk, vanaf afgelopen vrijdag t/m 20december waakdiensten draaien. Iedere week is het 280€netto standbytoeslag mocht ik opgeroepen worden in de nacht is het 250% uur loon.

Als ik dit bij elkaar optel heb ik mijn budget voor dit jaar wel rond, dat is dan ook wel het maximale.

Kom er toch weer op terug, nu ik de wishlist helemaal af heb en de eerste bestellingen de deur uit zijn hanteer ik dit jaar weer geen maximum budget
Zijn de producten die ik wil redelijk geprijsd bestel ik ze.

We kennen allemaal de scène van harrypotter met zijn arm zonder botten? Dat is mijn rug inmiddels

voor mij is het ook heel lastig om niet meer te spenderen, krijg beetje het idee dat ik niet genoeg losse cakes heb, en dan is die Magnum actie dus wel aantrekkelijk...

Met de bizarre prijzen die ze rekenen is mijn budget dit jaar aardig geslonken. Vind het zonde om enorme bedragen uit te geven voor een simpel potje. Normaliter altijd rond de 1000eu

Budget was 600, maar is inmiddels al lang de 1000 gepasseerd. Als ik zo doorga met spenden moet ik straks de prostitutie nog in om het allemaal te bekostigen :bonk:

Dit jaar wel wat minder als afgelopen jaren, maar ik probeer zeker met wat koopjes een mooie collectie bij elkaar te scharrelen. Budget zelf kijk ik eigenlijk niet naar, ik koop wat ik mooi vind :)

Vorig jaar budget extreem verminderd, van 1000+ naar 500 en beviel mij zo enorm goed. Had echt kwalitatief goede spullen, heerlijk van genoten want elk product zorgvuldig uitgekozen, ook meer tijd voor vrienden en familie, waarop zij ook weer leuker vonden om als er wat werd afgestoken te komen kijken, ipv dat gejaagde gedoe, uitpuilende tuinhuis, na een tijdje is echt de glans eraf, wordt het een beetje waas van kleuren en geluid en heb ik het wel weer gezien met alles. Als ik die prijzen zo zie, geeft het me ook geen lekker gevoel om gewoon 80,- voor een bak te betalen waar ik vorig jaar 50,- betaald had...

Dit jaar ook gewoon weer 500,-, verlaging budget plus bijna alles opstoken in de vooravond met 2 compounds om 12u, zijn echt de beste beslissingen die ik genomen heb om oud en nieuw heerlijk relaxed en zorgeloos te maken:biertje:, je moet alleen wel eventjes over die drempel heen

Laatst bewerkt:
Vorig jaar budget extreem verminderd, van 1000+ naar 500 en beviel mij zo enorm goed. Had echt kwalitatief goede spullen, heerlijk van genoten want elk product zorgvuldig uitgekozen, ook meer tijd voor vrienden en familie, waarop zij ook weer leuker vonden om als er wat werd afgestoken te komen kijken, ipv dat gejaagde gedoe, uitpuilende tuinhuis, na een tijdje is echt de glans eraf, wordt het een beetje waas van kleuren en geluid en heb ik het wel weer gezien met alles. Als ik die prijzen zo zie, geeft het me ook geen lekker gevoel om gewoon 80,- voor een bak te betalen waar ik vorig jaar 50,- betaald had...

Dit jaar ook gewoon weer 500,-, verlaging budget plus bijna alles opstoken in de vooravond met 2 compounds om 12u, zijn echt de beste beslissingen die ik genomen heb om oud en nieuw heerlijk relaxed en zorgeloos te maken:biertje:, je moet alleen wel eventjes over die drempel heen

Bedankt voor je post, herkenbaar alleen bij mij lukt het maar niet om van 1000+ naar 500 te gaan. Wil het wel want afgelopen jaarwisseling wel -25%/-30% vuurwerk gehad ten opzichte van vorig jaar. Beviel beter, had idd meer tijd voor vrienden/familie en stookte ook meer voor 12uur weg. Om 12uur had ik nog wel 4 compounds en paar projecten.

Tis verslavend die kruitdampen....:shocked:

Ik neem me elk jaar voor om een budget in te stellen, maar het lukt me niet. Als ik eenmaal begin met filmpjes te kijken, zeker van de nieuwe producten, is dat goede voornemen meteen als sneeuw voor de zon verdwenen... :bonk:

Ik zit nu op 2K en daar blijft het ook bij denk ik, alle (nieuwe) producten die ik graag wilde heb ik kunnen bestellen. Alleen de Iro Kin Beauty niet, die vind ik echt prachtig, maar is me echt net te duur.

vroeger ging er lachend duizenden euro's doorheen, met als klapper wel eens 4K maar je krijgt ook andere prioriteiten.. zit zo gemiddeld op de 500 tegenwoordig vind ik mooi zat

Budget was 500 euro, zit nu al op bijna 700 en er zullen vast nog onweerstaanbare acties komen :frusty:
Ik doe mijn best om het hierbij te houden :handsup:
Ook goed voor de sfeer in huis :holland:

Ok, iets over het idee van 1k gegaan... Op dit moment zit ik op €2.738,99 en dan wil ik eigenlijk nog wat dingen shoppen in Duitsland. Denk dat ik op €3.500 uitkom. Das minder als vorig jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan