Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is niet zo interessant.
Ik ben niet goed in brieven schrijven maar ik zie bij veel brieven dat de politie niet wordt meegenomen. Ik ben van mening dat de politie de doorslag is geweest voor bijv een cda en andere partijen. Zij beweren de drukte niet aan te kunnen, maar ik vraag mij af welke drukte? Zij zullen niet massaal in de grote steden aanwezig hoeven te zijn bij uitgaansgelegendheden. Er zullen minder dronken mensen zijn die vechtpartijen veroorzaken. Zij zullen hoe dan ook moeten jagen op illegale feesten, en dan hebben ze zogenaamd nog wel tijd om een vuurwerk verbod te handhaven? Ook de politie moet toch wel inzien dat zij niet meer belaags kunnen worden met nederlands knalvuurwerk? Dit zou dan of vanuit het buitenland komen of illegaal moeten zijn. Ik ben van mening dat ook hun standpunt gebaseerd is op verkeerde feiten en cijfers. Iemand die dit misscjien nog in een mooie nette brief mee kan nemen?
Vorig jaar sprak ik een (ik meen een) teamleider van politie Amsterdam. Die gaf aan dat oud en nieuw niet veel anders is dan Koningsdag. Volgens hem was het prima te doen al heeft hij zelf een hekel aan vuurwerk.Politie heeft geen mankracht genoeg om te handhaven, zij zullen dit dan ook naar verluid niet gaan doen. Ook de dienders op straat, weten wat een verbod teweeg brengt en geven aan bang te zijn voor de rellen. Aldus de twee agenten uit vriendenkring welke ik hier over gesproken heb.
Die geven ook aan, werd je voorheen bestookt met een single shot, Etc. Krijg je nu stenen en Shells naar je toegeworpen.
Probleem is echter dat de besluiten altijd door kantoorknakkers genomen worden, die geen besef van realiteit hebben. Agenten welke op straat lopen zijn zo rechts als maar zijn kan 9/10 keer.
Als ik het goed begrijp is er dus nog niks besloten? En loopt GL/pvdd iets te vieren wat nog niet zeker is?
Waarom wordt er dan niet meteen een melding achteraan gedaan van het kabinet om de boel te sussen?
En CDA, en VVD heeft zich er al voor uitgesproken. Hoorde net Frits Westers zeggen dat meerderheid in 2e Kamer voor is.Als ik het goed begrijp is er dus nog niks besloten? En loopt GL/pvdd iets te vieren wat nog niet zeker is?
Publieke opinie, juist daar moeten we reageren zonder emotie en goed onderbouwd.Om te kijken hoe de mensen reageren : zijn er veel voorstanders etc ?
Ah Frits, die is tegen een alcoholverbod.En CDA, en VVD heeft zich er al voor uitgesproken. Hoorde net Frits Westers zeggen dat meerderheid in 2e Kamer voor is.
En CDA, jullie vergeten CDA steeds te vermelden...Als ik het goed begrijp is er dus nog niks besloten? En loopt GL/pvdd iets te vieren wat nog niet zeker is?
En CDA, jullie vergeten CDA steeds te vermelden...
Ook ik ben in de pen geklommen en heb het samen met VitaminWater voor jullie erg makkelijk gemaakt om Kamerleden te mailen.
In het document staan de e-mail adressen van alle Kamerleden én mijn 'brief' aan hen. Simpelweg even copy-paste werk.
Voel je vrij om hem over te nemen en laten we met zijn allen zoveel mogelijk tegengas geven!
https://docs.google.com/document/d/1NzFqIfneQ5ukIa0JIxqt3ZWV4yg46qk2i0xMtPHjzqA/edit?usp=sharing
Draaien allemaal vanwege de as verkiezingen...Maar waarom het CDA ineens? Die waren juist tegen een verbod? Echt geen touw aan vast te knopen. Rare partij...