Wat is jouw budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook gelukkig nog wat staan van vorig jaar.
Budget gaat zeker niet meer omhoog, wat dus betekend dat er veel minder vuurwerk gekocht gaat worden met de huidige prijzen. Het is niet anders, voor mij is de lol er met de huidige prijzen wel een beetje af en geef ik het liever aan wat anders uit.

Het is anders shoppen dan voorgaande jaren. Nu echt aan het kijken naar bewezen batches of een x een nieuwe compound proberen wanneer de prijs het toelaat. Vorig jaar best wel ruim gekocht gelukkig, toen had ik een budget van 2-3k. Dit jaar wil ik rond de 700-800 uitkomen.

Ik haal de laatste jaren wat ik wil hebben. Nog nooit een limiet gesteld. Het ene jaar is het 2k andere jaar 7k. Dit jaar zal er ergens tussenin zitten.

Dacht op 500 euro uit te komen dit jaar maar zit er iets van 200,- overheen en we zitten pas in september. Als ik het geld heb dan denk ik dat het eerder 1000,- zal worden 🥳

Een budget ben ik vele jaren geleden al afgestapt eigenlijk.
Elke keer dat ik een budget stelde kwam ik er toch overheen.

Geen budget, geen bestellingen geplaatst nog. Weinig drang om lijstjes te maken en hele websites tientallen keren te bekijken. We zien wel waar het schip strandt dit jaar.

Laatst bewerkt:
Geen budget hier, maar weet wel dat het een stuk minder wordt. Heb nog wat staan van vorig jaar, en vind het echt te duur geworden voor wat je krijgt. Ga wat selectief shoppen want wil dan toch die ene cake of box in de straat hebben maar wordt wel een stuk minder. Nieuw wordt allemaal kwaliteit, van afgelopen jaar staat nog wat mindere kwaliteit over dus wordt een mix. Verwacht alsnog wel een euro of 1.000 uit te geven, maar niet meer zo gek als eerst.

Godsakke, net even de bestellingen opgeteld en toch weer aan € 2.300. Knip gaat erop, ruggengraat versterkt en niet/minder de winkels afstruinen. Helpt al wel dat ik besloten heb maar een winkel of 4 af te gaan.

Ook ik dit jaar wat minder dan andere jaren, merk toch dat hoge prijzen mij tegen houden.
Vroeger kocht je bijv nog wel eens 3x een transbomber voor 60 euro (180) nu denk je bij 90 euro niet, ik neem er 2....
Zal echt wel rond de 1000/1500 minder zijn dit jaar.

Zit nu ergens tussen de €800-900 en probeer onder €1200 te blijven. Denk dat dat op zich wel gaat lukken mits er niet teveel goede aanbiedingen langskomen

Heb besloten dit jaar de knip zo goed als gesloten te houden. Tijdens de verkoopdagen wat klein spul kopen om in de vooravond met neefjes /dochter af te steken. Misschien 1 grote box voor middernacht. Vind het allemaal wel best zo.

Probeer t dit jaar tussen de 1000/1500 te houden. Sluit me aan bij posts hierboven, alles is gek duur aan het worden helaas. Ben ook geen type die stad en land afgaat rijden voor boxen die net paar tientjes goedkoper zijn. Met mijn budget zal ik vast wel een leuke avond moeten kunnen hebben hahah..

Godsakke, net even de bestellingen opgeteld en toch weer aan € 2.300. Knip gaat erop, ruggengraat versterkt en niet/minder de winkels afstruinen. Helpt al wel dat ik besloten heb maar een winkel of 4 af te gaan.

Haha prima verdubbeld zo, goed bezig:applause:

Hier ook nooit een budget, vorig jaar had ik voor circa 3600€ en een aanzienlijke hoeveelheid vuurwerk.
Eigenlijk zelfs een beetje te veel. Dit jaar wordt wat moeilijker wat veel mensen ook al aangeven is dat veel producten gewoon echt significant duurder zijn geworden tov eerdere jaren.

Zo ga ik echt geen transbomber meer nemen als deze de 110€ aantikt en al meermaals heb gehad. Ook andere compounds zijn soms wel met 70 tot 100€ duurder geworden, om dan een zelfde lijst te maken als vorig jaar zit je misschien wel op 8000€+.

Dus hopelijk komen er nog leuke aanbiedingen en anders wordt het echt beperkt tot het geen wat ik nog nooit gehad heb.

Heb in geen 20 jaar zo'n laag budget gehad als dit jaar. 300€. Dat maakt de keuzevrijheid zeer beperkt.
Zal nog wel wat tientjes overtreden, maar dat is het dan ook echt.

(Dan te bedenken dat je in het 200grams tijdperk dolblij was met een budget van 300€)

ik heb het zelfde.
Had in mijn hoofd een budget van €1250, met maximaal uitschieter naar €1500.
Maar nu opgeteld zit ik al aan de €1800.

Volgend jaar ga ik (roep ik al jaren) het anders aanpakken.
Niet meer alles in januari kopen, maar alleen nog parels.. gaande het jaar.

Er staat hier nog aardig wat van vorig jaar wat is blijven staan in verband met het weer, maar ook met het oog op. Dat gaan we dit jaar uiteraard wel aanvullen, maar niet in de hoeveelheden zoals afgelopen jaar. Dat was toch wel iets té.

Budgetten doe ik niet echt aan, maar onder de 1k zal het vast en zeker niet blijven.

Zoals ik al zei, onder de 1k zal het vast niet blijven. En de wishlist puilt nog steeds uit... :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan