Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

De vlekken zijn wel apart. Ik dacht eerst dat ik druppels op mn scherm had. Maar al met al een enorme verbetering dus geen klagen

De achtergrond is inderdaad niet fraai met die vlekken, maar dat is tot nu toe echt het enige minpuntje.
Het loopt allemaal lekker snel, chat draait weer en deze indeling met minder grote kaders per reactie leest ook weer gewoon fijn.

Complimenten voor het team. Snel voor elkaar gekregen! Ziet er super goed uit en werkt op de mobiel ook fantastisch, beter dan de vorige. UX/UI stukken beter zo. Klaar voor het nieuwe seizoen! Dank. :applause:

Update: 'Kleine' SEO opmerking:
Als ik via Google naar een topic zoek, kom ik op een foutpagina.

Volgens mij komt het omdat de url is veranderd tov wat Google denkt.
Bijvoorbeeld Google verwijst topic cairo crackling naar:

Maar topic is nu:
Lijkt me een puntje van aandacht, zonde van rankings anders.

Laatst bewerkt:
Zo, dat ziet er een potje goed uit !!
Ik zie veel dingen terug die ik toch wel miste in de vorige "omgeving". Wat ik wel erg handig vond was de melding bovenin in welke topics gereageerd was, die je volgde. Die zie ik nu helaas niet terug.

Edit: er is dus wel een melding door middel van het belletje ! Fijn ...

Laatst bewerkt:
Ik zelf vind het er echt stukken beter uitzien allemaal, dit gaat wel goed komen met wennen. Dat gevoel miste ik met het vorige forum. Ontzettend bedankt Barry en Mike, echt top werk geleverd.

Barry en Mike zullen zeker nog de nodige puntjes op de i moeten zetten, dat zal komende week echt gebeuren.

Echt heel fijn dat het er nu weer goed uit ziet en vooral ook snel werkt. Uiteraard zullen er nog wat puntjes op de i gezet moeten worden maar dat komt goed.

• Like
Waarderingen: Scav
Zo, dat is even nieuw...
Erg fris, even wennen wel. Maar vooral écht een flinke verandering. Vooral technisch hoop ik, want qua opmaak is het vooral smaak en gewenning.
Top dat de chat er ook alweer is.

Paar kleine stukjes feedback die ik na even forum scrollen opmerkte:

- op 100% schermgrootte oogt het lettertype wel erg groot (PC / Mac gebruik). Vooral met topicnamen in het nieuwe berichten overzicht.
- al vaker langs zien komen: google zoekresultaten onbruikbaar door gewijzigde url's. Wellicht een kwestie van her-indexeren vanuit Google?
- in mijn gebruikersprofiel zijn alle posts na 23 december verdwenen. Ze staan nog wel in de product topics.
- vlekkerige achtergrond is net niet vlekkerig genoeg. Doet nu aan alsof je een vies scherm hebt. Maar dat is een smaak kwestie :p
- 'meld' en thanks weergave onder ieder bericht hebben een vrij grote witruimte. Hierdoor worden berichten onnodig lang (passen minder posts in 1 scherm). Ik zou persoonlijk het 'meld' naast de like button positioneren, of rechtsboven naast het 'deel dit bericht' icoon.
- bij het schrijven van een nieuwe post... en je selecteert een tekst. Is dit moeilijk leesbaar door de zeer donkere arceerkleur van de selectie.

Zie het aub als kleinigheidjes en opbouwende feedback :)
Want een forum software omgooien is geen kleine taak. Chapeau!

Wat me opvalt dat ik email meldingen blijf krijgen van reacties op topics, terwijl ik dit uitgevinkt hebt in de instellingen ...

Mijn complimenten voor de bijgewerkte versie. Oogt en doet een stuk vertrouwder aan. De vorige versie kon ik maar moeilijk aan wennen. En natuurlijk top dat de shoutbox weer terug is.

Blij met deze nieuwe versie. Bedankt mannen voor alle moeite. Ook blij dat de chat weer terug is.

Complimenten voor het team. Snel voor elkaar gekregen! Ziet er super goed uit en werkt op de mobiel ook fantastisch, beter dan de vorige. UX/UI stukken beter zo. Klaar voor het nieuwe seizoen! Dank. :applause:

Update: 'Kleine' SEO opmerking:
Als ik via Google naar een topic zoek, kom ik op een foutpagina.

Volgens mij komt het omdat de url is veranderd tov wat Google denkt.
Bijvoorbeeld Google verwijst topic cairo crackling naar:

Maar topic is nu:
Lijkt me een puntje van aandacht, zonde van rankings anders.
Yes, klopt. Hier was een oplossing voor vanuit het nieuwe systeem maar die lijkt helaas niet te werken. Dus ik heb nu een tool draaien die mij op de hoogte brengt hiervan en dan moet ik handmatig redirects instellen... veel werk maar helaas het enige mankement na de migratie. Op zich, als dat alles is... Dit forum bestaat al erg lang en Google zal die index snel aanpassen. Dank voor het meedenken!

Back
Bovenaan