Hallo allemaal,
Even een wat grotere update van mijn kant. De korte versie is namelijk dat de chat niet gaat lukken... in dit forumpakket. Dit forum draait op vbulletin en ook al was de afgelopen mega update een succes qua veiligheid van de site, blijkt het toch dat het qua mogelijkheden niet per se beter is geworden.
Is dit zuur? Jazeker. Is dit erg? Nee niet meteen.
In de afgelopen 2 week heb ik onderzoek gedaan naar welke software in de forummarkt momenteel het beste is en de meeste toekomstperspectief biedt op het gebied van mogelijkheden (denk aan chat, snelheid, etc). Daarbij ben ik terecht gekomen op Xenforo en heb ik deze week een testmigratie gedaan achter de schermen en het lijkt heel vlekkeloos te kunnen. Het werkt snel, duidelijk en belangrijker... de chat werkt ook!
In overleg hebben we dan ook besloten voor het eind van augustus nog te migreren waarbij we het forum weer een tijdje (ik gok 2 dagen) niet beschikbaar maken. Waarom eind augustus? Simpel, vakanties en zo.
Omdat dit toch wel weer een mooie spannende stap is, hebben we besloten niet met minder meer genoeg te nemen. Die chat komt er dus ook gelijk in bij de migratie. We hopen op julli begrip, steun en hulp. Bij vragen weten jullie mij te vinden.
Groet,
Barry