Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Beste allemaal,
Het ging ook allemaal net iets te goed en gemakkelijk. We kregen van een aantal leden te horen dat ze meer konden lezen in de "privé berichten" dan de bedoeling was... nou ja ook niet helemaal. Ik ga het uitleggen. In vBulletin was het privé berichten systeem ook echt een soort berichtenbox, in xenforo (dit systeem) is het een "conversation" systeem. Daar zit een klein verschil in, namelijk dat de zogenaamde CC'ers in vbulletin nu in Xenforo gezien worden als deelnemers aan het gesprek (en dus alles kunnen lezen). Dit is niet op te lossen achteraf, daarom heb ik alle conversaties ouder dan januari 2024 verwijderd... jammer maar helaas. De berichten die er nu nog staan hebben nooit meer dan 1 ontvanger/deelnemer. Wel wil ik jullie vragen even te controleren wat er in je inbox staat en eventueel aan de bel te trekken (via de mail, niet op het forum) als het niet goed is. Ik kan en wil de inhoud niet controleren, dus dit moet je even zelf doen. In de weg vooruit wil ik je adviseren hier rekening mee te houden bij het gebruiken van de berichten :) Hieronder een kleine uitleg van het systeem:

Xenforo messaging systeem
XenForo biedt een krachtig en gebruiksvriendelijk forumplatform met een uniek gesprekssysteem dat verschilt van traditionele privéberichten. In plaats van afzonderlijke berichten is er sprake van doorlopende gesprekken, die lijken op discussiedraden en waar meerdere gebruikers aan kunnen deelnemen. Om ervoor te zorgen dat berichten privé blijven, kun je een gesprek starten met alleen de gewenste deelnemers en via de instellingen bepalen wie toegang heeft tot het gesprek. Je kunt deelnemers toevoegen of verwijderen indien nodig, en je hebt de optie om andere gebruikers uit te nodigen of juist niet. Zorg ervoor dat je alleen mensen toevoegt die je vertrouwt en wees voorzichtig met het delen van gevoelige informatie. Bovendien kun je ervoor kiezen om gesprekken op elk moment te verlaten als je niet langer wilt deelnemen. Door deze functies verstandig te gebruiken, kun je de privacy van je gesprekken effectief waarborgen binnen XenForo.

Vind het er stukken beter en overzichtelijker eruit zien! top werk geleverd! en nu snel een banner bovenin toevoegen voordat het seizoen begint, die werken altijd sfeerverhogend

Klasse werk mannen! Heb het idee dat dit minder wennen is dan de vorige versie, dus dat is goed. Bij mij zie ik echter geen icoontjes, is dat bij meer zo? Zo spring je niet makkelijk naar het nieuwste bericht in een topic. Of is dat nog iets wat geregeld moet worden?
Wanneer ik bij nieuwe berichten op de titel van het topic klik kom ik gelijk bij het laatste bericht. Werkt nu dus goed (of ik deed eerder iets verkeerd, kans is groter 😉)

Wanneer ik bij nieuwe berichten op de titel van het topic klik kom ik gelijk bij het laatste bericht. Werkt nu dus goed (of ik deed eerder iets verkeerd, kans is groter 😉)
Je kan ook op ''Aantal minuten gelden'' klikken ben je meteen bij het laatste bericht, maar wat ik zelf een hele fijne toevoeging vind is de fuctie: ''Spring naar nieuw''.

Ziet er top uit! Flinke verbetering ten opzichte van de vorige versie. En fijn om te zien dat de chat er weer is. Ondanks dat ik daar geen grootverbruiker van ben maakt dit wel de sfeer af voor mij. :d

Heel goede upgrade dit, ziet er net wat strakker uit dan de vorige wijze en hij laad zoveel sneller! Dat nodigt ook echt uit om vaker te kijken. Fijn dat de chatbox er weer is, en dat je kan zien wie je berichten liked. Dat voelt toch wat meer waardering dan alleen een aantal erop plakken. Dank voor het harde werk!

Back
Bovenaan