Simmien
VWC lid
En de vlekkerige achtergrond is ook niet echt fijn, gewoon vlak licht grijzige kleur lijkt me beteris er een dark mode thema is handig voor savonds
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En de vlekkerige achtergrond is ook niet echt fijn, gewoon vlak licht grijzige kleur lijkt me beteris er een dark mode thema is handig voor savonds
Mee eens. Enige puntje wat minder is. Voorderest echt top!En de vlekkerige achtergrond is ook niet echt fijn, gewoon vlak licht grijzige kleur lijkt me beter
Ja hier ook op de laptop nog niet gekekenVia de telefoon ziet het er goed uit. Stukken beter dan de vorige versie,dat was maar niets.
Yes, klopt. Hier was een oplossing voor vanuit het nieuwe systeem maar die lijkt helaas niet te werken. Dus ik heb nu een tool draaien die mij op de hoogte brengt hiervan en dan moet ik handmatig redirects instellen... veel werk maar helaas het enige mankement na de migratie. Op zich, als dat alles is... Dit forum bestaat al erg lang en Google zal die index snel aanpassen. Dank voor het meedenken!Complimenten voor het team. Snel voor elkaar gekregen! Ziet er super goed uit en werkt op de mobiel ook fantastisch, beter dan de vorige. UX/UI stukken beter zo. Klaar voor het nieuwe seizoen! Dank.
Update: 'Kleine' SEO opmerking:
Als ik via Google naar een topic zoek, kom ik op een foutpagina.
Volgens mij komt het omdat de url is veranderd tov wat Google denkt.
Bijvoorbeeld Google verwijst topic cairo crackling naar:
Maar topic is nu:
Lijkt me een puntje van aandacht, zonde van rankings anders.
Scheelde niet veelGa jij je naam dan ook veranderen naar XBarryoro?