Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier wordt aan gewerkt. Zie vorige pagina's.Er is mij wel wat opgevallen, als ik naar een topic zoek via google, bijvoorbeeld de transbomber staat er page not found.
Bekijk bijlage 1799052
Bekijk bijlage 1799054
Dit pakken we zo goed als mogelijk op, maar gebruik vooral de zoekfunctie van het forum, want dat werkt nu heel veel beter.Er is mij wel wat opgevallen, als ik naar een topic zoek via google, bijvoorbeeld de transbomber staat er page not found.
Bekijk bijlage 1799052
Bekijk bijlage 1799054
Kom ik ook net achter, dit is wel ontzettend jammer want het was de snelste manier om een product op te zoekenEr is mij wel wat opgevallen, als ik naar een topic zoek via google, bijvoorbeeld de transbomber staat er page not found.
Bekijk bijlage 1799052
Bekijk bijlage 1799054
FixedZiet er top uit mannen!! Klein puntje: de VWC-Favicon is bij de overstap verdwenen, je ziet nu een VBulletin-logo...
Weet niet of het al voorbij is gekomen maar als je in de chat naar boven scrolled om wat te lezen dan schiet die telkens naar beneden bij elk nieuw bericht.
Je kan ook op het archief boekje klikken kun je alles rustig terug lezen.Weet niet of het al voorbij is gekomen maar als je in de chat naar boven scrolled om wat te lezen dan schiet die telkens naar beneden bij elk nieuw bericht.