Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Word aan gewerkt dacht ikTof dit hoor, maar het lijkt of er iemand tegen het scherm heeft aangeniest? Zitten spetters op de grijze balken boven en onder oa, vlekken. Typisch template.
Dit moest van MikeScheelde niet veel
Dat kan @Mattenfreak zelf oppakkenTof dit hoor, maar het lijkt of er iemand tegen het scherm heeft aangeniest? Zitten spetters op de grijze balken boven en onder oa, vlekken. Typisch template.
Haha ik was al bezig om mijn beeldscherm schoon te maken tot ik er achter kwam dat dat niet het probleem wasDe vlekken zijn wel apart. Ik dacht eerst dat ik druppels op mn scherm had. Maar al met al een enorme verbetering dus geen klagen
Het is natuurlijk niet gegarandeerd dat alle vlekken ook daadwerkelijk in de achtergrond van het forum zitten hé hahaHaha ik was al bezig om mijn beeldscherm schoon te maken tot ik er achter kwam dat dat niet het probleem was
Haha ik was al bezig om mijn beeldscherm schoon te maken tot ik er achter kwam dat dat niet het probleem was
Wordt aangewerkt. Zie vorige pagina post 237 van Barry(XenBarro).Goed bezig met de update. Optisch veel beter.
Normaal zocht ik via google een product topic. Nu lijken deze links niet meer te werken. Kan hier een oplossing voor gevonden worden?
Voorbeelden van niet werkende links:
Laden…
forum.vuurwerkcrew.nl
Laden…
forum.vuurwerkcrew.nl
Zie dat de topics een ander URL adres hebben gekregen.
(https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/scream-ufo.47996/)
Artikelnummer: LM7S
Artikelnaam: Scream UFO
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 48/2
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ......
Ik heb de afgelopen tijd de kalender bijgehouden, maar helaas bleek het niet mogelijk de inhoud over te zetten. Van flink wat shows voor de komende weken waren wel al topics aangemaakt en die topics met showinfo zijn nog wel zichtbaar.nog even een kanttekening, ik zie dat de kalender nog leeg is.