Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Tof dit hoor, maar het lijkt of er iemand tegen het scherm heeft aangeniest? Zitten spetters op de grijze balken boven en onder oa, vlekken. Typisch template.

Laatst bewerkt:
Zo dit is een hele verbetering t.o.v. de vorige omgeving! Top dat de chat terug is en dat het er allemaal nog wat strakker uitziet. Hier kan ik zeker aan wennen haha. Enige puntjes van verbetering die ik nog zie zijn zoals al benoemd de achtergrond en misschien de hoogte van alle posts. Als de spacing tussen de regels wat kleiner zou zijn, kun je meer kwijt op een pagina en op de telefoon zie je dan ook meer in een oogopslag. Verder top, dank voor alle moeite. Nu kan het seizoen echt van start!

Goed bezig met de update. Optisch veel beter.

Normaal zocht ik via google een product topic. Nu lijken deze links niet meer te werken. Kan hier een oplossing voor gevonden worden?

Voorbeelden van niet werkende links:

Zie dat de topics een ander URL adres hebben gekregen.

(https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/scream-ufo.47996/)

Laatst bewerkt:
Deze is beter als de vorige. Dingen zijn makkelijker te vinden, we kunnen ook weer zien wie geliked heeft. Verder vind ik de kleurkeuze ook mooi! Ik browse de website op mijn telefoon dus ik heb het over de telefoon versie van de website.

Dank Barry en Mike voor de snelle conversie, maar ook de vele uren aan voorbereiden en testen voor de conversie van start kon gaan. Ziet er top uit

Dit is wel een stuk beter zo!
Alleen zijn de abonnementen net als na de vorige update op 1 grote hoop terrecht gekomen, de scheiding van het onderbrengen in verschillende mapjes ontbreekt.
En hoe kan je nu naar de door jou laatst gelezen reactie gaan? Daar was altijd een knopje voor.

Goed bezig met de update. Optisch veel beter.

Normaal zocht ik via google een product topic. Nu lijken deze links niet meer te werken. Kan hier een oplossing voor gevonden worden?

Voorbeelden van niet werkende links:

Zie dat de topics een ander URL adres hebben gekregen.

(https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/scream-ufo.47996/)

Wordt aangewerkt. Zie vorige pagina post 237 van Barry(XenBarro).

Nogmaals bedankt Barry en Mike. Ziet er echt top uit em het gebruik is nu al fijn!

nog even een kanttekening, ik zie dat de kalender nog leeg is.
Ik heb de afgelopen tijd de kalender bijgehouden, maar helaas bleek het niet mogelijk de inhoud over te zetten. Van flink wat shows voor de komende weken waren wel al topics aangemaakt en die topics met showinfo zijn nog wel zichtbaar.

Ik zal komend weekend nog even wat shows nalopen om ze opnieuw aan de kalender toe te voegen.

Back
Bovenaan