Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Smileys kreeg ik op mn telefoon niet werkend. Ook op de pc werkt het niet.
Kwam dit overigens tegen, is dit niet wat vreemd? Veel bots oid?

Er zijn momenteel 2884 ​​gebruikers online. 12 leden en 2872 gasten.

Het record staat op 13.935, dat 28 June 2024 werd gevestigd om 19:14.

Kan opeens bij de lijst met nieuwe berichten niet meer selecteren om op het vierkantje te drukken om meerdere topics uit die lijst te verwideren. tevens zijn veel symbolen opeens niet meer zichtbaar?

Fijn om te lezen. We hopen dat Barry komende week grote stappen gaat maken. Ik kan iig niet wachten.

Beste allemaal, vandaag is de dag dat het forum weer eventjes op slot gaat (je kan dan alleen lezen en niet meer schrijven). De migratie naar het nieuwe systeem gaat dan lopen en we hopen binnen 2 dagen terug te zijn. Dit wordt echt een puist van een klus maar ik heb er zin in omdat ik heb gezien hoe snel het nieuwe systeem is en hoe ontzettend veel het lijkt op het oude forum (qua grootte en leesbaarheid). Ik zag ook iets van een chatbox liggen :P

Wens ons sterkte en lets go!

Beste allemaal, vandaag is de dag dat het forum weer eventjes op slot gaat (je kan dan alleen lezen en niet meer schrijven). De migratie naar het nieuwe systeem gaat dan lopen en we hopen binnen 2 dagen terug te zijn. Dit wordt echt een puist van een klus maar ik heb er zin in omdat ik heb gezien hoe snel het nieuwe systeem is en hoe ontzettend veel het lijkt op het oude forum (qua grootte en leesbaarheid). Ik zag ook iets van een chatbox liggen :P

Wens ons sterkte en lets go!

Sterkte! Benieuwd wat er tevoorschijn komt

Hoi allemaal,
Als je dit kunt lezen zit je op het nieuwe forum! Lekker zeg. Supersnel en met chatbox en alles super lekker. Het was even spannend om helemaal over te stappen naar een nieuwe tool, maar na zwetende bilnaadjes met Mattenfreak zijn we er dan toch. Geniet ervan, wen eraan en hou ervan! Bedankt voor jullie begrip en geduld :)

Back
Bovenaan