[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2024

Lesli the blue lion king.

Ik weet, je hebt populaire, grotere en merken waar ik meer van hou. Maar... kooiloos en van Lesli hebben mij er 2 zo overtuigd. Dat zijn lesli- wolffdog ( tip voor volgend jaar ook een poll onderschatte artikelen) en voor deze nominatie compound van het jaar 2024 ga ik voor: Lesli - the blue lion king!
Ik zal je zeggen waarom:

De.kleuren combinatie hoef ik niet uit te leggen. Het tempo is perfect net als de effecten ( schoonheid), spreiding en geluid/ burst. Als het einde nadert denk je dat het is afgelopen en hoor je het geluid/ gejuich uit de straat ( wat het toch alrijd mooi maakt) en dan gaat "hij" nog twee keer wat afvuren.

Dat is wat een finale maakt en wat je wilt hebben en bereiken.

Ghostbuster (Wolff selection)

Hele leuke compound met diverse effecten. Van I-shape naar waaier en weer van I-shape naar waaier.

We hebben een winnaar!

Jullie hebben allemaal flink gestemd de afgelopen maand waarvoor ontzettend bedankt! Na al dat stemmen komt natuurlijk het tellen van de stemmen en controle op dubbele stemmen maar er is een winnaar uit de bus gekomen.

In de categorie Beste Compound van 2024 Is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de 400sh Total Display Show van Magnum Vuurwerk!

Wij feliciteren Magnum Vuurwerk!

Trofee Beste Compound 2024.png

De top 10 van 2024 van Beste Compound:
  1. 400sh Total Display Show - Magnum Vuurwerk (51 stemmen 8.5%)
  2. Insane Crown Bomber - Broekhoff Vuurwerk (38 stemmen)
  3. Transbomber - Rubro Fireworks (34 stemmen)
  4. The Great Wall - Lesli Vuurwerk (27 stemmen)
  5. Hardcore Helium - Rubro Fireworks (24 stemmen)
  6. Break Out - Wolff Vuurwerk (22 stemmen)
  7. Blitz Bomber - Rubro Fireworks (22 stemmen)
  8. Elegance - Lesli Vuurwerk (21 stemmen)
  9. Sky Symphony - Rubro Fireworks (20 stemmen)
  10. Royal Tears in Heaven - Rubro Fireworks (14 stemmen)
  11. Full Assault - Wolff Vuurwerk (14 stemmen)
  12. Blue Lion King - Lesli Vuurwerk (14 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Compound 2024: Baskali! (Tot voorkort De Knalknapen)

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaars op voor meer informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gefeliciteerd Magnum! Mooie lijst met artikelen waar er veel van deze lijst wel wat voor te zeggen valt of dit de beste compound is. Wat betreft de 400sh Total Display: een ontzettend gave box, helaas wel een mindere batch in omloop maar bij de juiste batch wel écht een topper.

Ik zie onwijs veel toppers ook terugkomen in de stemmen, veel producten zijn genoemd en sterker verdeeld gestemd. We worden duidelijk verwend met mooi spul en ondertussen zien we de freakacties hier ook in terugkomen natuurlijk.

Gefeliciteerd aan Magnum Vuurwerk en Baskali! met de uitslagen!

Hmmm. Wellicht als alle batches van de 400 shots total display goed waren geweest dan zou het een terechte winnaar zijn geweest.
Nu was het voor velen vooral de meest teleurstellende compound
Eens, de compound van het jaar mag eigenlijk geen slechte batches hebben vind ik. Echter denken de andere er anders over.

De 400 was erg goed te betalen en ook nog eens ruim beschikbaar volgens mij en als je dan ook nog eens een goeie batch had was het natuurlijk wel feest... gefeliciteerd Magnum.

Heb hem zelf niet gehad maar heb herl vaak gehoord dat t een topbak is in de straat. T blijft een heerlijke rammer. Zonde dat er een slechte batch geweest is maar de meesten hebben de goede gehad denk ik zo. Gefeliciteerd Magnum!

Back
Bovenaan