[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2024

Riakeo Elegance! Goed tempo, opbouw, bijzonder sierlijke compound! Kost wat, maar dan heb je ook wat! 1 van de beste goudbakken!

Sky Symphony - Rubro
Platinum Sensation - Magnum

Eervolle vermeldingen voor Blitz Bomber - Rubro, Freestyle Madness - Magnum en The Showdown - Magnum

De Full Assault is al jaren een topper en dit product staat voor mij echt voor de kwaliteit waar Wolff om bekend staat. Relatief compacte compound, maar groots in uitwerking. Dit niet onder voor menig 30mm compound. Het tempo is perfect, de afwisseling in effecten is geweldig, de effecten zelf zijn van hoog niveau en ook de spreiding en de burst zijn top. Mijn stem gaat dan ook naar de Full Assault van Wolff (Stem 1).

China Red heeft de laatste jaren enorme stappen gemaakt op alle fronten. De Gorilla ziet er niet alleen qua label/doos indrukwekkend uit, maar ook de effecten en flinke spreiding zijn zeer indrukwekkend te noemen. Op alle fronten is dit simpelweg een topper en ik heb er dan ook ontzettend van genoten. Mijn stem gaat naar de Gorilla van China Red (Stem 2).

Dan stem ik op Fire valley (wat een prachtige box is dat toch) en een goeie tweede is dan toch wel de crackle king

Als nieuw lid zal ik mijn eerste bericht eens plaatsen.😁 nadat ik een aantal jaren al mee lees.

1. De 400 tds vond ik dit jaar wel weer het meest indrukwekkend.
Ik had gelukkig achteraf de goede batch en dan is het toch echt wel een bizarre bak.

2. Als ik dan uit me andere 30 mm compunds moet kiezen, kies ik voor de hardcore helium.
Vond hem eerst wat prijzig voor de tijdsduur maar heb zeker geen spijt van deze!

1. Transbomber, puur kijkend naar het publiek, viel deze toch ook wel weer heel erg in de smaak, blijft een fantastische bak.
2. Turbo Display Box 100 shots, voor die paar tientjes haal je hiermee echt wel een publiekslieveling in huis. Ramt er heerlijk op los en echt een lekker bakje voor in de straat!

Back
Bovenaan