[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2024

Voor mij toch de Total show display 400 shots magnum, leuke rambak voor relatief weinig geld.

Daarnaast was ik van de freestyle madness 1’2 ook zeer tevreden voor het geld.

Alle Riakeo bakken ook gekocht, mooie kwaliteit maar vanwege de prijs zitten deze niet in mijn top 2.

Tomahawk (Pangu) Persoonlijk meer fan van I shape Ipv waaiers. Dit is er eentje die volgend jaar weer in mijn straat komt.

1. 400 shots total display box, wat een rammer was dit, en dat voor zulk kaliber prijs/kwaliteit/waardering van de straat een terechte nummer 1.
2. Shred it, stiekem ook al met het oog op volgend jaar, wat een geweldige bak voor een kooiloos product! Ramde er goed op los en een hele lekkere finale!

Ik moet zeggen dat ik enorm gecharmeerd ben van de Artificial van Riakeo, heerlijke kleuren, effecten en shapes.
En als tweede ga ik voor de Roaring Lion, foei wat klapte die er flink op zeg, genieten!

De keuze is reuze in de wereld van compounds tegenwoordig. Veel al van gezien in de loop der jaren, veel geschoten met toppers als de Transbomber, de 400sh Total Display, de Insane Crown Bomber, maar ik zou mijzelf voor m'n kop slaan als ik niet zou kiezen voor de Elegance van Riakeo. Wat een bak is dat. En dan heb ik hem nog niet eens zelf geschoten maar alleen afgaande op de films. De effectgrootte, de snelheid, de hangtime. Perfectie. Ongekende topper!

Ondanks alle nieuwe compounds, gaan mijn stemmen naar 2 “oudjes”. Ondanks hun “leeftijd”, kunnen ze nog helemaal mee met de huidige compounds.

Transbomber: Er is geen compound die meer indruk maakt op het publiek dan deze rammer. Zeker als je hem met meerdere tegelijk schiet! De opbouw is gewoon fantastisch! In de freak voor rond de €85/90 moet je deze gewoon in je collectie hebben!
Fire Festival: Zo onwijs jammer dat hij eruit gaat. Het blijft een heerlijk variatie in een stooksessie tussen al het “geweld” door. Tails zijn prachtig, kleuren helder en hij schiet mooi breed. Echt een topper!

Back
Bovenaan