W-Triple Layer

ik zeg ook niet dat de w-triple slecht is! absoluut niet! maar je kan een F2 auto niet met een F1 auto vergelijken. mega willows (ik had de 2018 versie) is echt de dikste box die hier legaal in de straat heeft gestaan (schiet er maar 30 per jaar dus kan niet alles testen), de burst van mega willows is echt the next level en de spreidingen was echt veel breder (komt ook omdat tie hoger schiet) neemt niet weg dat w-tripple ook erg goed is! alleen schoot tie bij mij 2x 2 rijen tegelijk en bij de bovenstaande filmpjes ook.
voor het 15 euro prijs verschil zou ik het wel weten.....

Zelf heb ik de Mega Willows nog nooit gehad dus kan ik deze 2 niet vergelijken. Wel vond ik op de filmpjes het tempo van de Mega Willows wat langzaam, wat voor mij afbreuk doet aan het geheel... De W Triple Layer heb ik wel gehad. Deze was mooi maar vond ik dus veelste snel gaan en mist deze een goeie finale. Zeker een mooie compound maar voor mij was het de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik deze koop. Zal ook wel een kwestie van smaak zijn, geef mij maar een lekkere rambak :)

En zo ervaart iedereen vuurwerk weer anders :wink: De een vind het dichtbij prof komen en de ander vind dit gewoon een mooie compound, niet meer niet minder.

Het is een mooie bak, maar hier mis ik toch wel een of andere finale in de laatste cake. Zeker omdat deze zo snel is, stopt hij zo abrupt.
Door het ontbreken van een finale schrap ik hem eerst van de wensenlijst.

Vergelijkingen worden gemaakt, leuke discussies hier, mis alleen de goede vergelijking met de 2019 versie van de Mega Willows, want die was weer minder dan de 2018? En 2019 is natuurlijk in heel NL volop verkocht, benieuwd of iemand ze toevallig beide gehad heeft, of was jij er daar al 1 van RaideR?

Ik baal nog steeds dat ik deze niet besteld heb, had deze prachtig gevonden in de straat, het tempo, de salvo's, de mix van effecten en de boeketgrootte, alles klopt gewoon.
Toch mis ik wel een finale zoals al vaker gezegd hier, een salvo chry crackling of goede salutes had niet misstaan, maar kan je er ook zelf aan koppelen natuurlijk.

1 woord bakbeest. Hier mijn Triple Layer helemaal als je eronder staat voel je echt klein. Tempo maakt hem voor mij dikker t.o.v de Mega willows.

Vergelijkingen worden gemaakt, leuke discussies hier, mis alleen de goede vergelijking met de 2019 versie van de Mega Willows, want die was weer minder dan de 2018? En 2019 is natuurlijk in heel NL volop verkocht, benieuwd of iemand ze toevallig beide gehad heeft, of was jij er daar al 1 van RaideR?

Ik baal nog steeds dat ik deze niet besteld heb, had deze prachtig gevonden in de straat, het tempo, de salvo's, de mix van effecten en de boeketgrootte, alles klopt gewoon.
Toch mis ik wel een finale zoals al vaker gezegd hier, een salvo chry crackling of goede salutes had niet misstaan, maar kan je er ook zelf aan koppelen natuurlijk.

ik vond nog een mega willow 2019 kzal hem filmen en plaatsen als ik hem afsteek, helaas is w-tripple de lucht al in....

Helaas was mijn budget op, en dat is flink balen afgaande de straatfilms.... Volgend jaar hoop ik dat Magnum weer zo´n dikke deal heeft en dan komt hij er zeker bij!

Ik heb deze gehad en de Mega Willows 2019 batch, en ik vond ze dus best vergelijkbaar. De Mega Willow heeft een grotere spreiding en hardere burst en deze heeft (naar mijn mening) een mooier effect met blinkers, daar houd ik van.

Vandaar dat de voorkeur naar deze uitgaat, mede ook omdat hij in de actie iets van €84,-? was, wat een groot verschil is t.o.v. €110,- wat doorgaans de freakprijs voor de Mega Willows is.

Mis ik niet een rij in de laatste cake? Of schoot hij deze dubbel eruit? Ik vind hem eigenlijk soms een beetje te slordig, het tempo van de salvo’s is soms wel erg snel.

Snap wel wat je bedoeld Arahon, de box schiet de salvo's er in een behoorlijk snel tempo uit. Persoonlijk vind ik dat niet erg, hou wel van die chaos en dat spektakel.

Hierbij een straatvideo van de W-Triple Layer! Een bak die snel is, maar wat een geweld! Gaat er sowieso weer komen, vooral om dat hij ook nog te betalen is.

Aan het einde van de video hoor je ook wel dat iemand het met mij eens is.

Vanwege de mist mijn show uit elkaar getrokken en los geschoten. Hier zie je de Fire Festival gevolgd door de W-Triple Layer en als afsluiter 7x 2" Fall out.

Magnum Vuurwerk VS Mega Willows.
(ook geplaatst in het topic van Meaga W

Ik heb hier een fragment van mijn 'show' waarin ik de W triple layer voor de mega willows schiet.
Het is iet wat moeilijk te zien omdat er nog een box loopt en op het hoogte punt er 3 boxen elkaar overlappen Daarom heb ik er beelden van de actioncam bij gezet zodat je kunt zien welke box er lanceert.

De W triple layer begint op 00:09 en de mega willows begint op 00:29.

Ik vind het moeilijk te zeggen welke nou beter is omdat het niet goed te zien is.
Beide producten presteren goed!!
Wat wel goed te zien is is dat de mega willows veel breder schiet. en het effect daardoor een bredere spreiding heeft en dus meer spektakel is.

Maar de prijs... Ik heb de mega willows later in het seizoen gekocht waardoor de freakprijs alweer met €15 gestegen was. uiteindelijk €130 betaald.
De W triple layer heb ik met de 30% actie van magnum voor €84 bij een willekeurige magnum dealer gekocht.

Ik vind de w triple layer dan vele malen interessanter omdat deze bijna €50 goedkoper was en ik het verschil voor lief neem.

Hierbij de beelden:
(Let op dit is een geknipt fragment)

Geweldige beelden man!

Een van de toppers voor mij, top ding voor die €84,-!

Leuk ook de Mega Willow er vlak achter, je ziet daar wel goed dat die van Magnum fellere kleuren gebruikt, komt door de milde mist nog beter over.

Back
Bovenaan