W-Triple Layer

Spreiding en vulling van de boeketten is juist beter bij deze bak, hij schiet ook vrij laag. Burst is minimaal hetzelfde, zeker niet zachter. Daarbij is €100,- voor de Mega Willows echt een uitzondering. Nee, deze heeft de Mega Willows dik van de troon gestoten!

knap dat je nu al weet dat deze beter is dan mega willows... nog niemand heeft deze in de straat gezien, 25mm en minder kruit geloof niet dat deze beter zal zijn!
markting is gewoon beter bij magnum, vuurwerk moeten we nog maar afwachten.

Een beste bak inderdaad, maar voelt toch wel erg ligt in gewicht aan. Ben benieuwd wat het gaat brengen. Heb er wel vertrouwen in, maar toch gek om zo'n beest zo makkelijk op te tillen. Of ben ik de trots bezitter van een dummie? :bonk:

Een beste bak inderdaad, maar voelt toch wel erg ligt in gewicht aan. Ben benieuwd wat het gaat brengen. Heb er wel vertrouwen in, maar toch gek om zo'n beest zo makkelijk op te tillen. Of ben ik de trots bezitter van een dummie? :bonk:

Vond hem ook wel aardig licht. Wellicht zit het tussen de oren omdat de bak groter is maar er wat ruimte in zit omdat de tubes natuurlijk schuin staan en dus meer lucht bevatten. Als je 25mm tubes heel netjes verpakt in een normale 25sh vorm dan is de dichtheid vele malen hoger.

knap dat je nu al weet dat deze beter is dan mega willows... nog niemand heeft deze in de straat gezien, 25mm en minder kruit geloof niet dat deze beter zal zijn!
markting is gewoon beter bij magnum, vuurwerk moeten we nog maar afwachten.

Ik zeg gewoon wat ik op demo's heb gezien, that's all. Ik heb ze beide niet in de straat dus ik heb ook niemand te overtuigen. Wat was jouw ervaring op de demo's dan of wilde je dit gewoon even kwijt?

Ik zeg gewoon wat ik op demo's heb gezien, that's all. Ik heb ze beide niet in de straat dus ik heb ook niemand te overtuigen. Wat was jouw ervaring op de demo's dan of wilde je dit gewoon even kwijt?

heb alleen ervaring met mega willows in de straat,
mensen roepen alleen dingen op basis van demos of belofte van importeur, ik ben een eerst zien dan geloven persoon.
te vaak worden er samples geschoten op demos

heb alleen ervaring met mega willows in de straat,
mensen roepen alleen dingen op basis van demos of belofte van importeur, ik ben een eerst zien dan geloven persoon.
te vaak worden er samples geschoten op demos

Ja daar heb je gelijk in. Puur inderdaad op basis van demo's en het vertrouwen dat het een productie versie was. We zullen het zien! Tenminste, ik niet haha maar de rest wel :)

Moet er nog opnieuw doorgelont of zit dat wel goed? Iemand al een inspectie gedaan? Moet hem morgen ophalen, maar ben wel nieuwsgierig

Dit was een mooie box hoor! Flinke boeketten, harde burst en een lekker tempo! Alleen vond ik persoonlijk dat je deze box beter voor 0:00 of na het 0:00 geweld kon afsteken. Maar een mooi stukje vuurwerk is het zeker!

Deze was zo mega strak, dat maakt of breekt zo'n box natuurlijk. Was geweldig! Wellicht wel mee eens dat je 'm op een rustiger moment moet schieten, had 'm nu tegelijk geschoten met een pruttelpot van de buren, dat was wel jammer

Deze was zo mega strak, dat maakt of breekt zo'n box natuurlijk. Was geweldig! Wellicht wel mee eens dat je 'm op een rustiger moment moet schieten, had 'm nu tegelijk geschoten met een pruttelpot van de buren, dat was wel jammer
Goh dacht dat ie door snelheid en beoketgrootte geweldig zou geven, maar dus beter tussen 2 andere i-shape geweldenaars in, als ik dat zo lees. Altijd leerzaam hier :idea:

Dat lijkt bijna prof joh, wat een topproduct. Vind deze op film mooier dan de Mega Willows. Hier ga ik i.i.g. op azen in de outlets.

Wat een topbak, klasse. Hele volle boeketten, lekker tempo, prima burst. De buren kwamen achteraf ‘welke pot dat was’.:D

Back
Bovenaan