W-Triple Layer

Ik moet toegeven dat ik het niet verwacht had, maar deze komt ook op mij beter over dan de Mega Willows. Komt toch wat lager door 25mm en de boeketten zijn nog steeds van goede grote.

Hier dacht ik dus ook aan, maar de prijs moet wel oké zijn dan. Anders 1tje. Ook best.

Goedkoper dan 84 wordt ie niet, dat is 168 in totaliteit voor een 1minuut visuele orgasme

Zojuist is er op facebook en filmpje verschenen van de 2020 productie van de W-Triple Layer. Wat een geweldige box is dit toch. Staat echt met hoofdletters op nummer 1 op de wensenlijst!

Klik op onderstaande afbeelding om de video te starten:

Hij was weer heerlijk vanavond. En met al die dikke boxen en producten was ie niet eens de dikste meer.. dat zegt genoeg over de kwaliteit van de nieuwe producten :)

Poah, dit blijft wel echt een hele fijne box hoor, erg genoten weer gisteren. Deze moet en zal er zeker weer bij komen, want in de straat is hij nog mooier.

Ook deze box deed het weer erg goed op de demo dinsdagavond. Zelf de versie van 2019 nog staan, maar daar komt zeker een 2e bij. Dit gaat zo'n gaaf effect geven, per 2, in de straat. Kijk er nu al naar uit.

Back
Bovenaan