W-Triple Layer

Ook deze box deed het weer erg goed op de demo dinsdagavond. Zelf de versie van 2019 nog staan, maar daar komt zeker een 2e bij. Dit gaat zo'n gaaf effect geven, per 2, in de straat. Kijk er nu al naar uit.

Eentje is al een hoop spektakel op zich hoor...

Eentje is al een hoop spektakel op zich hoor...

Mooie straatfilm. De reactie aan het begin zegt wel genoeg denk ik. Echt een topper dit.

Afgelopen jaarwisseling ook echt enorm van genoten en deze geweldenaar maakte echt veel indruk op meerdere familieleden en buren daarvan. Heb nog niet veel artikelen op de lijst staan, maar dat deze er gewoon moet komen is wel een feit.

Erg dik hoor wel erg kort 30 sec 100 euro

Het gaat om de indruk die een product achter laat toch? Als 'hoe korter hoe beter' zou gelden dan zou jij dit product dus beter vinden met enorme vertragingen er tussen?

Tijdsduur omrekenen naar de prijs moet je niet doen met vuurwerk. De praktijk wijst juist uit dat hoe meer tegelijk in een kortere tijd, hoe betere indruk je krijgt. Met uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Wat een ding zeg! En geprobeerd om er 1 (de linker) te filmen maar dat valt niet mee... Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Dealer Avond 2020:

Hierbij onze film van deze geweldige bak, geschoten tijdens de jaarwisseling 20/21. Ontzettend vette box, snel, maar ongekend groot qua effect, schietbreedte, uitwerking van effecten. Deze topper staat weer dikgedrukt op de lijst voor komend jaar.

Helaas bij de eerste film mist de 1e row, ik was nog bezig met de camera en toen hij ontstoken werd bedacht ik me dat het filmen beter zou gaan zonder lenskap :bonk:

Mooi filmpje Djaimy van deze geweldige dikke bak. Erg van genoten weer afgelopen jaar en komt er komend jaar 100% weer bij.

Geweldig dat je zo'n professionele uitwerking kan krijgen met 25mm. Dat komt ook omdat de Nederlandse producten in kwaliteit super erg vooruit zijn gegaan. Echt een top product!

Deze gisteren ook in de Freak actie besteld :handsup:
Stond zeker bovenaan op mijn lijst toen deze online kwam meteen de knoop doorgehakt :D

Back
Bovenaan