Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt bijna prof joh, wat een topproduct. Vind deze op film mooier dan de Mega Willows. Hier ga ik i.i.g. op azen in de outlets.
prachtig ding, kort, maar echt prachtig. Hopelijk komt deze voor een mooi prijsje in de freakacties waardoor je er 2 achter elkaar kunt stoken
begrijp niet dat mensen deze beter vinden dan mega willows.... dan heb je mega willows nooit geschoten!
burst was matig bij deze, timing was slecht(soms 2 rijen tegelijk) en hij is erg kort.
feit dat iedereen zegt dat hij om 00:00 tussen al het geweld niet mee komt zegt toch genoeg?
mega willows stak er met kop, schouder en romp boven uit.
begrijp niet dat mensen deze beter vinden dan mega willows.... dan heb je mega willows nooit geschoten!
burst was matig bij deze, timing was slecht(soms 2 rijen tegelijk) en hij is erg kort.
feit dat iedereen zegt dat hij om 00:00 tussen al het geweld niet mee komt zegt toch genoeg?
Ik heb ze beide na elkaar geschoten, vond de W-Triple Layer zeer vergelijkbaar! Dus dat ben ik niet met je eens.
Dat mag waar zijn, maar om dan gelijk een boxje van hetzelfde niveau te verklaren terwijl deze een kleiner kaliber heeft, zonder opbouw en een smaller effect. Dat volgt logisch niet.
Maar jouw referentiekader ligt heel laag, want jij vindt alles schitterend en kolere kneiter goed.
Het enige dat vergelijkbaar is, is dat ze beide in W-shape staan maar daar houdt het dan ook mee op.
De W-triple layer is gewoon lekker rammen en that's it.