W-Triple Layer

Wat een prachtige nieuwkomer was dit. Heb hem om 21:00 geschoten, mooi in alle rust. Zoals hier boven past deze box voor mij niet echt tussen het 00:00 geweld, maar is het echt een box om in alle rust van te genieten.

Leuke box maar ik zou er zelf 2 achter elkaar doen ik vind 30 sec iets tekort voor een compound . Maar zeker erg goed kwalitatief chapeu

Wat een top box was dit! Flink gejuich vanuit de straat. Niet normaal wat een spreiding, staat alweer op het lijstje voor volgend jaar!

prachtig ding, kort, maar echt prachtig. Hopelijk komt deze voor een mooi prijsje in de freakacties waardoor je er 2 achter elkaar kunt stoken

Dat lijkt bijna prof joh, wat een topproduct. Vind deze op film mooier dan de Mega Willows. Hier ga ik i.i.g. op azen in de outlets.

Ik moet toegeven dat ik het niet verwacht had, maar deze komt ook op mij beter over dan de Mega Willows. Komt toch wat lager door 25mm en de boeketten zijn nog steeds van goede grote.

prachtig ding, kort, maar echt prachtig. Hopelijk komt deze voor een mooi prijsje in de freakacties waardoor je er 2 achter elkaar kunt stoken

Hier dacht ik dus ook aan, maar de prijs moet wel oké zijn dan. Anders 1tje. Ook best.

Laatst bewerkt:
Verderop gezien in de straat en dat zag er strak uit. Mooie ronde effecten die goed getimed in W-shape gingen. Wel vond ik dat deze heel abrupt eindigde.

begrijp niet dat mensen deze beter vinden dan mega willows.... dan heb je mega willows nooit geschoten!
burst was matig bij deze, timing was slecht(soms 2 rijen tegelijk) en hij is erg kort.
feit dat iedereen zegt dat hij om 00:00 tussen al het geweld niet mee komt zegt toch genoeg?
mega willows stak er met kop, schouder en romp boven uit.

Ik kan alleen oordelen over deze box, het enige waar ik kritiek over kan hebben zijn de pauzes. Maar de spreiding was breed, de boeketten vol, de tails top, het lanceer geluid was goed hoorbaar.

De 120 euro meer dan waard. Schoot deze in overlapping met 2 x 2 pack extreme en dit was gewoon een prima combinatie. Deze box zorgde voor rust en spektakel.

Zou hem zo weer nemen. Dit jaar sowieso de mega willowz ook dus we gaan het meemaken. Benieuwd

begrijp niet dat mensen deze beter vinden dan mega willows.... dan heb je mega willows nooit geschoten!
burst was matig bij deze, timing was slecht(soms 2 rijen tegelijk) en hij is erg kort.
feit dat iedereen zegt dat hij om 00:00 tussen al het geweld niet mee komt zegt toch genoeg?

Die mensen zijn inderdaad niet helemaal goed bij hun hoofd. De Mega Willows zit in een geheel andere league en behoort tot het beste van de Nederlandse markt. Wat betreft effectgrootte, lift, opbouw en timing laat hij de W-Triple layer verbleken.

Ik was erg benieuwd naar deze box, maar helaas, hij is niet geschoten door de dichte mist. Echter de filmpjes uit dit topic maken mij wel héél nieuwsgierig voor volgend jaar!

Ik heb ze beide na elkaar geschoten, vond de W-Triple Layer zeer vergelijkbaar! Dus dat ben ik niet met je eens.

Deze was 30 euro goedkoper in de freak aanbieding en schoot wel echt strak per 9 shots.

Makkelijke keuze.

Ik heb ze beide na elkaar geschoten, vond de W-Triple Layer zeer vergelijkbaar! Dus dat ben ik niet met je eens.

Maar jouw referentiekader ligt heel laag, want jij vindt alles schitterend en kolere kneiter goed.
Het enige dat vergelijkbaar is, is dat ze beide in W-shape staan maar daar houdt het dan ook mee op.
De W-triple layer is gewoon lekker rammen en that's it.

Dat mag waar zijn, maar om dan gelijk een boxje van hetzelfde niveau te verklaren terwijl deze een kleiner kaliber heeft, zonder opbouw en een smaller effect. Dat volgt logisch niet.

Dat mag waar zijn, maar om dan gelijk een boxje van hetzelfde niveau te verklaren terwijl deze een kleiner kaliber heeft, zonder opbouw en een smaller effect. Dat volgt logisch niet.

Hij was in mijn ogen minstens van hetzelfde niveau. De blinkers hebben daar vooral een groot aandeel in gehad. Daarnaast zegt kaliber niet altijd alles.

Maar jouw referentiekader ligt heel laag, want jij vindt alles schitterend en kolere kneiter goed.
Het enige dat vergelijkbaar is, is dat ze beide in W-shape staan maar daar houdt het dan ook mee op.
De W-triple layer is gewoon lekker rammen en that's it.

Tja, ik denk dat dat een mind set is.

Ik geniet er vooral van, misschien is de Mega Willows iets dikker maar dat maakt deze niet minder in mijn ogen.

Het positieve ergens in zien, en genieten van zo'n dikke bak. En dan nog vind ik deze het geweldig goed doen met een minder MM kaliber.

Back
Bovenaan