GMP
VWC lid
Damn, hield je virusscanner dat niet tegen? Ik zou ff updaten...Ik heb zojuist het verkiezingsprogramma van GL-PVdA even gedownload, het woord alcohol komt niet voor in dat programma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damn, hield je virusscanner dat niet tegen? Ik zou ff updaten...Ik heb zojuist het verkiezingsprogramma van GL-PVdA even gedownload, het woord alcohol komt niet voor in dat programma.
Bij jou wellicht?Dit idee wordt voornamelijk gevoed door immigranten die hierheen komen die direct in de uitkering belanden.
Verrek, nu je het zegt.Damn, hield je virusscanner dat niet tegen? Ik zou ff updaten...
De oerknal kon je toch bij BeX vroeger halen ?Ja, wacht, nu je het zegt. Kijk, die oerknal hè, dat had niks te maken met het ontstaan van de aarde. Dat is zo'n achterhaald idee. Ik heb mn eigen onderzoek gedaan en tot de conclusie gekomen, dat dat gewoon het moment was, dat alle wappies TEGELIJK tegen het bord voor hun kop aan liepen...
Bij jou wellicht?
Ik kijk vooral naar de van oudsher al in Nl wonenden (autochtonen) die maar al te graag hun handje op houden, te lui zijn om een fatsoenlijke baan te zoeken maar wel vervolgens klagen dat NL zo kut is.
Ik heb genoeg buitenlanders gezien die hard werken voor hun geld. Niet zeggende dat in die groep geen uitschot zit, die zijn er ook teveel namelijk.
Feit is dat Nederland vol is. Ken ook genoeg hardwerkende buitenlanders maar het zijn er nu al teveel. Grenzen dicht en sowieso alle illegalen per direct het land uit. Hetzelfde voor de "veilige landers".Bij jou wellicht?
Ik kijk vooral naar de van oudsher al in Nl wonenden (autochtonen) die maar al te graag hun handje op houden, te lui zijn om een fatsoenlijke baan te zoeken maar wel vervolgens klagen dat NL zo kut is.
Ik heb genoeg buitenlanders gezien die hard werken voor hun geld. Niet zeggende dat in die groep geen uitschot zit, die zijn er ook teveel namelijk.
Maar ik wil helemaal nog niet naar huis.Feit is dat Nederland vol is. Ken ook genoeg hardwerkende buitenlanders maar het zijn er nu al teveel. Grenzen dicht en sowieso alle illegalen per direct het land uit. Hetzelfde voor de "veilige landers".
En de toeslagen in veel gevallen lager maken zodat men meer moet werken. Werken moet weer lonend zijn.
Feit is dat Nederland vol is. Ken ook genoeg hardwerkende buitenlanders maar het zijn er nu al teveel. Grenzen dicht en sowieso alle illegalen per direct het land uit. Hetzelfde voor de "veilige landers".
En de toeslagen in veel gevallen lager maken zodat men meer moet werken. Werken moet weer lonend zijn.
Lijkt wel alsof ik op het verkeerde forum zit hier
Ok, en dan is er een handjevol illegalen het land uit gezet en dan?Feit is dat Nederland vol is. Ken ook genoeg hardwerkende buitenlanders maar het zijn er nu al teveel. Grenzen dicht en sowieso alle illegalen per direct het land uit. Hetzelfde voor de "veilige landers".
Helemaal mee eens, echter zijn er velen met die achtergrond, die toch voor veel problemen zorgen. Rotte appels heb je overal, maar wij zijn er wel de dupe van.Wat is te veel? Als iemand zich normaal gedraagt en meedoet in de maatschappij, wat maakt het dan uit wat voor achtergrond die heeft?
Door werk kom ik veel in contact met statushouders. Van wat ik zie bij mij in de omgeving hebben de gezinnen moeite met aanpassen aan onze normen en waarden. Simpel afval weg gooien, een tuin bijhouden en contact met je buren zijn simpele dingen waarmee ze geholpen moeten worden. Gebeurd dat niet dan krijg je gewoon frustratie in de wijk.Helemaal mee eens, echter zijn er velen met die achtergrond, die toch voor veel problemen zorgen. Rotte appels heb je overal, maar wij zijn er wel de dupe van.
Deens model toepassen. Heerlijk land overigens.Dr uit en grenzen dicht, het inhoudsloze PVV sprookje...
Ooit gehoord van allerlei verdragen en wetgeving vanuit onder andere de EU? Het kan simpelweg niet....niks meer niks minder![]()
Dat is iets anders dan grenzen dicht...en bovendien voor NL in principe niet haalbaar. Denemarken heeft een uitzondering op de regelgeving vanuit de EU die NL niet heeft en zeer zeer zeer waarschijnlijk ook nooit zal krijgen.Deens model toepassen. Heerlijk land overigens.
Wat maakt dat het in Denemarken voor het overgrote deel wel werkt en het immigratiebeleid in de rest van de EU voor enorme uitdagingen zorgt.Dat is iets anders dan grenzen dicht...en bovendien voor NL in principe niet haalbaar. Denemarken heeft een uitzondering op de regelgeving vanuit de EU die NL niet heeft en zeer zeer zeer waarschijnlijk ook nooit zal krijgen.