Tegendraads
VWC lid
Er is ook nog zoiets van de 'zwijgende meerderheid' ......
Dat geldt ook voor de rechterkant.....
+1

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er is ook nog zoiets van de 'zwijgende meerderheid' ......
Dat geldt ook voor de rechterkant.....
Mind controllllll, enggggggg!
Ja, maar anderzijds zijn er ook mensen die gratis geld krijgen en prima kunnen werken, maar het vertikken.Maar ook hoe men reageert op bijvoorbeeld het hebben van een uitkering terwijl er zat mensen zijn die echt niet kunnen vind ik soms ronduit schofterig te noemen.
Ja, maar anderzijds zijn er ook mensen die gratis geld krijgen en prima kunnen werken, maar het vertikken.
Die groep moet keihard aangepakt worden. Zodat de bijstand en andere uitkeringen is waarvoor het echt bedoeld is: de mensen die niets anders hebben / kunnen.
Nl moet echt op bepaalde vlakken eens wat harder worden: er is een grens maar ga je daar overheen dan keihard op afstraffen.
Tjah, zo is de toeslagenschandaal ook ontstaanJa, maar anderzijds zijn er ook mensen die gratis geld krijgen en prima kunnen werken, maar het vertikken.
Die groep moet keihard aangepakt worden. Zodat de bijstand en andere uitkeringen is waarvoor het echt bedoeld is: de mensen die niets anders hebben / kunnen.
Nl moet echt op bepaalde vlakken eens wat harder worden: er is een grens maar ga je daar overheen dan keihard op afstraffen.
Nou, deels... als er gewoon gedegen onderzoek gedaan zou zijn, had iedereen het toegejuicht. Tja, als je dan het principe "onschuldig tot tegendeel bewezen" om gaat draaien en gaat vertrouwen op algoritmes ipv zelf nadenken en controleren EN je bent doof en blind voor signalen uit je eigen ambtenarenapparaat. Ja dàn heb je een geweldig recept voor een (volgend) schandaal.Tjah, zo is de toeslagenschandaal ook ontstaan![]()
Ja21? Eerdmans die wil samenwerken met d66 eventueel?Ik weet nog steeds niet zeker wat het word, maar ik denk JA21. Wat ik wel weet is dat een stem op Wilders een weggegooide stem is. Een hoop geschreeuw weinig inhoud. Zelden zo een groepje prutsers in de tweede kamer gezien als afgelopen periode. Ja ze zijn tegengewerkt, maar ieder weldenkend mens moet toch inzien dat je met de mensen die hij rond had lopen niks gaat bereiken.
Poepoe wat een drama, hij heeft gezegd dat het een mogelijkheid zou kunnen zijn indien nodig. Maar iedereen lult elkaar weer na zonder te kijken hoe het echt zit...want precies dat ene zinnetje pikt iedereen er weer uit en blaast het rond zonder verder te kijken hoe of wat. Hij heeft ook duidelijk aangegeven dat zn voorkeur absoluut niet bij D66 ligt maar eerder bij een partij als de PVV.Ja21? Eerdmans die wil samenwerken met d66 eventueel?
Wappies gonna wap!
Ze zijn voornamelijk heel goed in claimen dat ze alles beter weten, het gelijk aan hun zijde hebben maar tegelijkertijd zo vaag mogelijk blijven waarover ze gelijk hebben en hierbij vergeten steekhoudende argumenten aan te voeren. Kampioenen in holle uitspraken.Wappies gonna wap!
Zij worden vaak uitgelachen omdat zij met een hoop theoriën komen.
Maar met een beetje eigen onderzoek, met name als je "terug" in de tijd opnames zoekt valt mij altijd op dat de wappies erg vaak... GELIJK hebben gehad.
Prikje iemand ?