GMP
VWC lid
Damn, hield je virusscanner dat niet tegen? Ik zou ff updaten...Ik heb zojuist het verkiezingsprogramma van GL-PVdA even gedownload, het woord alcohol komt niet voor in dat programma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Damn, hield je virusscanner dat niet tegen? Ik zou ff updaten...Ik heb zojuist het verkiezingsprogramma van GL-PVdA even gedownload, het woord alcohol komt niet voor in dat programma.
Bij jou wellicht?Dit idee wordt voornamelijk gevoed door immigranten die hierheen komen die direct in de uitkering belanden.
Verrek, nu je het zegt.Damn, hield je virusscanner dat niet tegen? Ik zou ff updaten...
De oerknal kon je toch bij BeX vroeger halen ?Ja, wacht, nu je het zegt. Kijk, die oerknal hè, dat had niks te maken met het ontstaan van de aarde. Dat is zo'n achterhaald idee. Ik heb mn eigen onderzoek gedaan en tot de conclusie gekomen, dat dat gewoon het moment was, dat alle wappies TEGELIJK tegen het bord voor hun kop aan liepen...
Bij jou wellicht?
Ik kijk vooral naar de van oudsher al in Nl wonenden (autochtonen) die maar al te graag hun handje op houden, te lui zijn om een fatsoenlijke baan te zoeken maar wel vervolgens klagen dat NL zo kut is.
Ik heb genoeg buitenlanders gezien die hard werken voor hun geld. Niet zeggende dat in die groep geen uitschot zit, die zijn er ook teveel namelijk.
Feit is dat Nederland vol is. Ken ook genoeg hardwerkende buitenlanders maar het zijn er nu al teveel. Grenzen dicht en sowieso alle illegalen per direct het land uit. Hetzelfde voor de "veilige landers".Bij jou wellicht?
Ik kijk vooral naar de van oudsher al in Nl wonenden (autochtonen) die maar al te graag hun handje op houden, te lui zijn om een fatsoenlijke baan te zoeken maar wel vervolgens klagen dat NL zo kut is.
Ik heb genoeg buitenlanders gezien die hard werken voor hun geld. Niet zeggende dat in die groep geen uitschot zit, die zijn er ook teveel namelijk.
Maar ik wil helemaal nog niet naar huis.Feit is dat Nederland vol is. Ken ook genoeg hardwerkende buitenlanders maar het zijn er nu al teveel. Grenzen dicht en sowieso alle illegalen per direct het land uit. Hetzelfde voor de "veilige landers".
En de toeslagen in veel gevallen lager maken zodat men meer moet werken. Werken moet weer lonend zijn.
Feit is dat Nederland vol is. Ken ook genoeg hardwerkende buitenlanders maar het zijn er nu al teveel. Grenzen dicht en sowieso alle illegalen per direct het land uit. Hetzelfde voor de "veilige landers".
En de toeslagen in veel gevallen lager maken zodat men meer moet werken. Werken moet weer lonend zijn.
Lijkt wel alsof ik op het verkeerde forum zit hier