The Scream

Hierbij dan ook mijn video van dit geweldige product. Wordt geschoten als finale van de finale, 11 stuks tegelijk (hadden er 12 moeten zijn, maar helaas 1 weigerde). Had ze doorverbonden op een verboden stukje lont welke ik iets te gretig aanstak zoals te zien is. Hulde voor de vuurwerkbril :handsup:

Begint op 14:35.

Hierbij dan ook mijn video van dit geweldige product. Wordt geschoten als finale van de finale, 11 stuks tegelijk (hadden er 12 moeten zijn, maar helaas 1 weigerde). Had ze doorverbonden op een verboden stukje lont welke ik iets te gretig aanstak zoals te zien is. Hulde voor de vuurwerkbril :handsup:

Gruwelijke show ook :handsup: :applause:

Fantastisch!! En wat een goede product keuze

Nou deze kunnen we duidelijk niet laten liggen. Hebbuuhh!! Wat een dikke beelden, Thanks!

Zolang ze niet in het buitenland verkocht zijn, liggen ze toch nog gewoon in de bunkers? Maar ja, dat eerste...

Back
Bovenaan