The Scream

Geen idee waarom ik deze nooit eerder heb gehaald, want wat een klasbak is dit. Zoals al vaker gezegd, DE perfecte afsluiter na wat chaos. Heerlijk die stilte bij de rode falling leaves. En zoals Djaimy zegt, importeren dat ding! Per 3:

Ik had er 3 midden in m'n showtje zitten, tegelijk in een kleine W-shape. Perfect verrassingselement als er ineens zo'n zwerm fluiters de lucht in gaan om heel stilletjes in die bolletjes falling leaves over te gaan, korte pauze en dan weer rammen. Echt super spul in een show, ook zoals Mattenfreak met 10 in een finale, briljant gewoon!

Wat mij betreft zou dit een blijvertje mogen zijn en het zou al helemaal tof zijn als er nog varianten met andere kleuren leaves bij zouden komen.

Echt zo zonde dat deze eruit is ja. Bij het zien van de filmpjes komt dat besef nog wat meer. Hopelijk weten ze hier ooit eens een vervanger voor te bedenken, mooi in compound ofzo.

Hmm zonde zeg 2 jaar geleden besteld en niet uitgeleverd…. Mischien een idee om all at once te maken van de rotp ? :rolleyes:

All at once gaat deze The Scream, ontzettend gaaf in de straat maar wel fijn om in een projectje te zetten. Anders is ie wel heel kort, hij was bedoelt om in een rood project te schieten maar had helaas te weinig tijd om deze goed door te lonten. Komend jaar weer een poging. Als je veel geld hebt kun je deze in meervoud schieten in je finale, weer eens wat anders dan crackling. Mooi uniek product van Wolff vuurwerk.

Ehh had deze dus ook rooie mines ofzo? Of wat gebeurde er hier nou dan weer (vorige keer schoten de screams op dakhoogte door de straat). Krijsers gaan en tegelijk doet de wind een rij huizen in rode sterren baden (lmao, prachtgezicht wel) en daarna toch ook nog de bloedrode blaadjes prachtig hangend hoog in de lucht. Geen idee, gekke boel, was wel ff spektakelmomentje

Back
Bovenaan