The Scream

Hoppa, hier ook weer 2 kartonnen in de pocket. Ontzettend veel zin in deze finale, zo gaaf!

Miste bij mij flink stijgkracht... Kwam net huishoog en waaierde breed uit. Aan de wind leek het niet te liggen; Sky Screamers gin gewoon goed hoog. Beetje gevaarlijk en aldus lang niet zo genietbaar als op de filmpjes...niet eigenlijk want leaves hadden dus ook geen ruimte om te dwarrelen. Flop.

Zonde dat ie zo is tegengevallen Richardus. Denk dat jij een maandagmorgen exemplaar te pakken hebt gehad. Bij mij ging die gewoon goed de hoogte in en hij is echt heel tof met 25 plukjes faling leaves. Eigenlijk precies zoals op de filmpjes, ondanks de 6 bft.

Miste bij mij flink stijgkracht... Kwam net huishoog en waaierde breed uit. Aan de wind leek het niet te liggen; Sky Screamers gin gewoon goed hoog. Beetje gevaarlijk en aldus lang niet zo genietbaar als op de filmpjes...niet eigenlijk want leaves hadden dus ook geen ruimte om te dwarrelen. Flop.
Ik had het vanmiddag nog over de floppers die we als forumleden tegen komen. Heel jammer maar het kan iedereen overkomen. Voor mij was het echt waanzinnig goed. Net die seconde pauze voor de finale!

Laatst bewerkt:
Deed het prima, zoals verwacht. Helaas niet helemaal goed getimed en ging de big fat chill bijna gelijk. Had nog paar seconden tussen moeten zitten.
Leuke cake

Ging hier ook prima. Prachtig ding ! Had hem aan mijn special4 geknoopt en dat was mooi

Hier miste hij ook de stijglading, ik schoot er zes tegelijk, wat resulteerde in een gigantische regenbui van rode sterren. Was wel een schitterend gezicht, maar niet zoals 't hoort.

Goede cake! Niet echt lekker op beeld omdat het grotendeels over de camera heen vloog, maar het geluid is perfect!

Back
Bovenaan