The Scream

Ik had gehoopt dat er een meer vierkante variant zou komen net zoals bij de Return of the Pheonix, des noods met 25mm en wat meer schoten ( 6 x 6 ). Erg zonde als deze er uit gaat. Is er al een bevestiging van dat deze er uit is en/of niet in een andere variant komt?

Ik had gehoopt dat er een meer vierkante variant zou komen net zoals bij de Return of the Pheonix, des noods met 25mm en wat meer schoten ( 6 x 6 ). Erg zonde als deze er uit gaat. Is er al een bevestiging van dat deze er uit is en/of niet in een andere variant komt?

Staat niet meer op de inkooplijst, en ook geen alternatief

Ja klopt alleen je mag er maar 1 en wil toch wel min 6 wellicht gebruik ik mijn gold mine color comet nu at once als eindschot:D

Ik weet niet of dat nog van toepassing is, heb je al geïnformeerd of je er meer kunt pakken? Doorgaans heb je binnen een paar minuten een reactie op je email.

Helaas nergens in de buurt meer verkrijgbaar nadat ze weg waren bij de Gelderse vuurwerkhal. Ontzettend van genoten de afgelopen 2 jaar, maar helaas.

Dit was voor mij ook de finale cake schoot in mijn project een kartonnetje at once wat een geweld.
Film staat in doorlont projecten.
20221230_134537.jpg

Back
Bovenaan