heho
VWC lid
Vandaag gelukkig nog 8 stuks van kunnen bestellen, voordat ze niet meer te krijgen zijn.![]()
Gaat deze er ook al uit ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag gelukkig nog 8 stuks van kunnen bestellen, voordat ze niet meer te krijgen zijn.![]()
Ja cakes mogen toch niet meer hoger zijn dan breed?Gaat deze er ook al uit ?![]()
Bij een winkel of bij jou in de schuur![]()
Ja klopt alleen je mag er maar 1 en wil toch wel min 6 wellicht gebruik ik mijn gold mine color comet nu at once als eindschotVolgens mij is het een winkel in Roosendaal waar het regelmatig feest is![]()
Ik had gehoopt dat er een meer vierkante variant zou komen net zoals bij de Return of the Pheonix, des noods met 25mm en wat meer schoten ( 6 x 6 ). Erg zonde als deze er uit gaat. Is er al een bevestiging van dat deze er uit is en/of niet in een andere variant komt?
Ja klopt alleen je mag er maar 1 en wil toch wel min 6 wellicht gebruik ik mijn gold mine color comet nu at once als eindschot![]()
Ik heb besloten het toch wat dichter bij huis te zoekenIk weet niet of dat nog van toepassing is, heb je al geïnformeerd of je er meer kunt pakken? Doorgaans heb je binnen een paar minuten een reactie op je email.
Dit blijft inderdaad toch wel dé afsluiter van je vuurwerkshow. Per 10 geschoten gezien er 2 bleven staan, maar de reacties hierop zijn echt goud. Dikke bak geweld, hele lucht vol rood, ontzettend gaaf.
En hierbij de film van jouw project, wat een gruwelijke afsluiter was dit!