The Scream

Zonde dat ie zo is tegengevallen Richardus. Denk dat jij een maandagmorgen exemplaar te pakken hebt gehad. Bij mij ging die gewoon goed de hoogte in en hij is echt heel tof met 25 plukjes faling leaves. Eigenlijk precies zoals op de filmpjes, ondanks de 6 bft.

Nee, ik heb er meer gezien die niet hoog genoeg kwamen, alle kanten op schoten en/of veel minder boeketten met falling leaves hadden dan 25. Heb even gedacht dat er 15 fluiters en maar 10 bombettes met falling leaves in deze cake zitten. Ook erg windgevoelig helaas.

Ik vind het ontwerp van deze cake geniaal, maar de productie mag nog wel wat verbeterd worden.
Zeker voor de huidige marktprijs.

Had er 2 afgestoken ( ligt er nog 1 te drogen :P ) dit jaar en wat een ding was dit heerlijk! Sommige kwamen inderdaad wat lager als de andere, maar dit effect i like it. Geen dikke boeketten in de lucht, maar lekker rustig falling leaves. Kreeg zelfs veel applaus voor deze cake! Volgend jaar toch even kijken voor een kartonnetje.

Bij mij schoot hij fantastisch, maar kwamen er allemaal groene falling leaves. Zal kijken of ik een filmpje kan uploaden.

Ja, bij mij zat er ook een paar groene tussen, vond dat groen juist wel een mooiere kleur eigenlijk. Wat eeen heerlijke finale bak is dit, maar ook als opener van een project/show!

De bedoeling was om er hier 12 van te schieten, helaas bleven er 2 staan. Maar wat een cake is dit tog, echt prachtig. De fluistert gevolgd door de mooie rode falling leaves, prachtig gewoon.

Dit blijft inderdaad toch wel dé afsluiter van je vuurwerkshow. Per 10 geschoten gezien er 2 bleven staan, maar de reacties hierop zijn echt goud. Dikke bak geweld, hele lucht vol rood, ontzettend gaaf.

Groen, rood mix inderdaad ook hier. Wel jammer, omdat ik dat niet verwachtte in mijn rood/wit showtje.

Knettergek, wel enige last van de wind maar dat plotse geweld van de screamers gevolgd door in mijn geval alleen rode blaadjes in de lucht. Omstanders hadden dit totaal niet verwacht en waren ook laaiend enthousiast. Wat een cake.

Volgend jaar toch maar weer een kans geven, na mijn flater... Dan moet ie toch genieten opleveren... Moet ie wel uitgeleverd mógen worden... :confused:

Back
Bovenaan