The Great Wall [Compound]

Het is een China filmpje.. en ten tweede die doos is dus al in Duitsland opgedoken als 1.3
Dat het een China filmpje is wil niet zeggen dat ze de 1.3 versie uit een 1.4 doos schieten? Is gewoon de 1.4 versie.

Hij kan zoals ie in de video presteert 100% ook op straat presteren, hebben we al gezien met o.a. de Elegance.

Ten slotte krijgt Duitsland ook gewoon de 1.4 versie…

Dat het een China filmpje is wil niet zeggen dat ze de 1.3 versie uit een 1.4 doos schieten? Is gewoon de 1.4 versie.

Hij kan zoals ie in de video presteert 100% ook op straat presteren, hebben we al gezien met o.a. de Elegance.

Ten slotte krijgt Duitsland ook gewoon de 1.4 versie…
You will see

Ik heb ze zondag een mail gestuurd en dit was hun reactie,,, 1.3/1.4G , ik was dus niet de enige 🤓

Bijlagen

• IMG_3080.png
    IMG_3080.png
    435,7 KB · Weergaven: 168
  • IMG_3081.png
    IMG_3081.png
    499,5 KB · Weergaven: 166
  • IMG_3082.png
    IMG_3082.png
    425,6 KB · Weergaven: 167
Het ging over het filmpje van insta bij die Duitser
Hmm, vreemd. Je zei toch echt op het China filmpje dat het om 1.3 ging:bonk:

Filmpje van pyromanager lijkt me ook eerder de 1.3 versie. Ook omdat hij zegt “400 euro compound” en de 1.3 idd rond de 400 kost, in tegen stelling tot ~350 voor de 1.4

Hmm, vreemd. Je zei toch echt op het China filmpje dat het om 1.3 ging:bonk:

Filmpje van pyromanager lijkt me ook eerder de 1.3 versie. Ook omdat hij zegt “400 euro compound” en de 1.3 idd rond de 400 kost, in tegen stelling tot ~350 voor de 1.4
China filmpjes zijn bij voorbaat al erg onbetrouwbaar weten we allemaal. En inderdaad pyromanager heeft zelf gezegd dat het de 1.3 versie was

China filmpjes zijn bij voorbaat al erg onbetrouwbaar weten we allemaal. En inderdaad pyromanager heeft zelf gezegd dat het de 1.3 versie was
Krekel filmpjes ja, eens. Maar bij die Riakeo test filmpjes lijkt het toe nu toe allemaal gewoon dat ze daadwerkelijk de productie schieten. De producten geschoten op de demo’s komen er namelijk allemaal goed mee overeen.

Ik heb in ieder geval dik vertrouwen in de 1.4 versie. Uiteraard zal de 1.3 net wat indrukwekkender zijn door hardere burst. Maar denk dat deze net als alle andere producten van Riakeo in 1.4 gewoon verschrikkelijk goed zal zijn.

Back
Bovenaan