The Great Wall [Compound]

Krekel filmpjes ja, eens. Maar bij die Riakeo test filmpjes lijkt het toe nu toe allemaal gewoon dat ze daadwerkelijk de productie schieten. De producten geschoten op de demo’s komen er namelijk allemaal goed mee overeen.

Ik heb in ieder geval dik vertrouwen in de 1.4 versie. Uiteraard zal de 1.3 net wat indrukwekkender zijn door hardere burst. Maar denk dat deze net als alle andere producten van Riakeo in 1.4 gewoon verschrikkelijk goed zal zijn.
We zullen het gaan meemaken

De box zelf is onwijs gaaf, mooie effecten en felle kleuren!
Heb nog getwijfeld om deze toch mee te nemen maar de prijs die ze vragen kan ik er gewoon nog niet aan uitgeven om 1 lontje aan te steken.
andere boxen met 4 of 6 kilo kruit zijn doorgaans in freak tussen de 200 en 300€ die (oke met simpele effecten) ook een gave show neerzetten.

FOMO, misschien volgend jaar

Nou, als je bekijkt dat je deze bijvoorbeeld in november kon kopen voor 280.- euro en het vergelijkt met vergelijkbare dubbele compounds die aangeboden worden, dan vind ik dit wel nog een acceptabele prijs en eerlijk gezegd zou ik het zeer zeker hebben gekocht. Het is gewoon een hele mooie bak, lekkere tempo, mooie effecten, mooi breed etc. Denk dat dit toch wel één van de mooiste compounds is dat op de Nederlandse markt te koop is, zo niet echt de mooiste. Dan heb ik het niet over ruwe rammer bakken, het gaat mij om het mooie sierlijke. Als iemand van mening is dat er een mooiere bak te koop is voor 280 euro dan laat het hier weten, want voor nu staat deze bij mij op nummer 1 voor volgend jaar.

Laatst bewerkt:
Nou, als je bekijkt dat je deze bijvoorbeeld in november kon kopen voor 280.- euro en het vergelijkt met vergelijkbare dubbele compounds die aangeboden worden, dan vind ik dit wel nog een acceptabele prijs en eerlijk gezegd zou ik het zeer zeker hebben gekocht. Het is gewoon een hele mooie bak, lekkere tempo, mooie effecten, mooi breed etc. Denk dat dit toch wel één van de mooiste compounds is dat op de Nederlandse markt te koop is, zo niet echt de mooiste. Dan heb ik het niet over ruwe rammer bakken, het gaat mij om het mooie sierlijke. Als iemand van mening is dat er een mooiere bak te koop is voor 280 euro, dan laat het hier weten, want voor nu staat deze bij mij op nummer 1 voor volgend jaar.
Voor 250 heb je een triple compound

Hier ook besteld! Eerste keer riakeo, best wat geld maar had er een goed gevoel bij.
We gaan het zien

En natuurlijk laten staan als het weer niet mee doet. Anders is het echt zonde! Gewoon een lontje aansteken op een avond dat de wind niet waait.

Kom deze tegen op YouTube. Wat een merk... Jezus mina, Lesli mag flink gaan inkopen volgend jaar (volgens mij gaat de stukprijs ook omlaag bij een grote order, Lesli :p )
Man man man... zoveel spijt dat ik maar 1 cake heb. Volgend jaar zeker 5 blokken van ze halen.

Al die freaks die begin dit jaar zeiden; riakeo nl van lesli, allemaal kooiloos, kan niks worden…

Die zelfde nu… 😢😭

Heerlijke bakken zijn het, sommige wel wat snel maar wat een kwaliteit!
Ik persoonlijk moest inderdaad nog maar zien wat het zou worden kooiloos, maar hey ik ben de eerste die toegeeft dat het machtig goed presteert. Overigens blijft hier natuurlijk niks van over met 4-5 Bft en hoger.

Back
Bovenaan