The Great Wall [Compound]

Riakeo heeft topproducten, zoals deze,maar effecten zijn bij de meeste boxen vaak hetzelfde,wordt eentonig terwijl er genoeg kennis in huis is om net iets andere effecten te maken/gebruiken.
Heb testvideos gezien waar echt mooie dingen tussen zitten maar niet uit worden gebracht.

Hmm interessant. Maar Lesli is niet actief in Polen lijkt mij. Dan zou Klasek deze (waarschijnlijk) geïmporteerd hebben en zou dit om de 1.3G variant gaan.

Wel leuk om te zien dat de normale prijs van de 1.3G compound bijna €100 minder is in vergelijking met de huidige prijzen in NL van de 1.4G variant. Terwijl er in de 1.3G net wat meer kruit zit en het BTW tarief in Polen ook nog eens 23% is.
Poolse BTW tarief heeft verder niks met die bovenstaande prijs te maken, Klasek is Tsjechisch en deze prijs ook ( zie czk prijs rechtsboven ). De maker van het filmpje zegt in de comments dat hij ongeveer 1,8k złoty heeft betaald, dat is dan weer meer dan 400 euro. Nog wat gekker dan bij ons :bonk:

Inderdaad alsnog wel grappig om te zien dat de basisprijs in Tsjechie zo goedkoop is, en ook nog is 1.3G versie

De klasek import heeft 200 gram meer kruit.
Op 180 schoten vind ik dat toch ook geen extreem verschil. Maar qua beleving maakt het veel verschil.

Doet mij denken aan de Supernaut 2 qua effecten, kleur en schietrichtingen, maar dan zonder de ti-salutes.

Uhhh, hij lijkt er totaal niet op.

Great wall opent met I shape schoten, daarna een W shape, terug naar I shape, Z shape erachter aan, I shape, W shape, I shape, Waaier.
Ook is deze volledig 30mm en maar 180 schoten, voornamelijk goud met parel of goud met ghost effecten zoals we van Riakeo gewend zijn.

Supernaut 2 opent met een waaier met salute + fluit, I shape 20mm, I shape 30mm, Waaier, I shape 20mm, I shape 30mm, Waaier salute, I shape 20mm, Z shape, I shape 30mm, Spinners naar, Z shape, I shape 30mm, I shape 20mm, I shape 30mm.
288 schoten 20/30 mix, voornamelijk blinker effecten, maar ook salute/fluit/spinners.

Ik bedoel niet in het geheel maar ik zie overeenkomsten qua effecten en kleurencombinaties i.c.m. de schietrichtingen. Misschien was ik niet helemaal duidelijk in mijn uitleg. "Het doet mij daaraan denken" juist vanwege die effecten en kleuren. Dus niet als geheel en zeker niet qua exacte volgorde en effecten. Excuses voor de verwarring. :)

Wat een mooie doosje is dit met mooie kleurtjes en verschillende schietrichtingen. De buurman is wel de baas in de straat, als hij deze aanschaft. Ligt voor mij helaas boven het budget.

Back
Bovenaan