BurstDuo
VWC lid
Ik heb toch m'n vraagtekens of dit daadwerkelijk productie is, het is en blijft in China opgenomen. Het zal ook niet de eerste keer zijn (eerder 600ste keer) dat we zo zijn belazerd met "kijk hier, dit is een productiefilm". Lesli kennende kunnen ze er ook een potje van maken... naja goed... hopelijk is dit gewoon productie, het ziet er in elk geval niet overdreven opgepompt of onrealistisch uit. Daarbij is Riakeo wel een 'premium' merk. In ieder geval qua prijzen haha, maar de effecten zien er ook goed uit. Ik schaf zelf geen van de producten van Riakeo aan. Eerst zien dan geloven denk ik (heeft meer te maken met dat alles kooiloos is en dat sinds afgelopen jaar niet echt de beste reputatie heeft opgebouwd).
Verder vind ik de effecten echt wel mooi, subliem eigenlijk, eindelijk weer eens mooie kleuren in consumentenvuurwerk i.p.v. steeds alleen maar goud goud goud... maar als dit alsnog productie zou zijn zou ik deze alsnog niet aanschaffen. Ik mis gek genoeg toch een stukje beleving bij zo'n grote compound. Iets wat bijvoorbeeld de Triple-X, Evo Force One, Pyro & Papel wel hadden naar mijn gevoel, meer in ieder geval. Hier zitten naar mijn gevoel te veel kleine pauzes en onderbrekingen in tussen de salvo's en effecten... Het is iedere keer weer even wachten op het volgende i.p.v. doorschieten en dat het zich mooi opbouwt tot een finale. Aan de ene kant begrijp ik dat met unieke effecten, al had ik liever een compound met meer tempo gezien, zeker wanneer 'ie zo groot is.
Ik laat de producten van Riakeo even op me afkomen met de straatfilmpjes.
Verder vind ik de effecten echt wel mooi, subliem eigenlijk, eindelijk weer eens mooie kleuren in consumentenvuurwerk i.p.v. steeds alleen maar goud goud goud... maar als dit alsnog productie zou zijn zou ik deze alsnog niet aanschaffen. Ik mis gek genoeg toch een stukje beleving bij zo'n grote compound. Iets wat bijvoorbeeld de Triple-X, Evo Force One, Pyro & Papel wel hadden naar mijn gevoel, meer in ieder geval. Hier zitten naar mijn gevoel te veel kleine pauzes en onderbrekingen in tussen de salvo's en effecten... Het is iedere keer weer even wachten op het volgende i.p.v. doorschieten en dat het zich mooi opbouwt tot een finale. Aan de ene kant begrijp ik dat met unieke effecten, al had ik liever een compound met meer tempo gezien, zeker wanneer 'ie zo groot is.
Ik laat de producten van Riakeo even op me afkomen met de straatfilmpjes.
Laatst bewerkt: