The Great Wall [Compound]

Ongelooflijk mooi. Lang over getwijfeld, uiteindelijk niet genomen vanwege het prijskaartje. Gezien de wind die eraan komt geen slechte keuze geweest. Volgend jaar maar eens wat Riakeo boxen inslaan.

Wat een gaaf filmpje zeg heerlijk die kleuren! Zelf ook 3 van die grote Riakeo bakken staan en nu al zin om deze de lucht in te jakkeren

De shop had de Artificial Pyro (die ik al heb) neergezet op de toonbank in plaats van The Great Wall.

Gelukkig zag ik het op tijd :cool: . Hij is binnen ✅

Bekijk bijlage 1806545

Damn, ik ben echt hartstikke jaloers! Dan heb je ook nog eens die Artificial Pyro, die hier niet op de foto te zien is. Maar ooh ooh ooh, wat een mega mooie collectie heb je! Het zijn misschien niet erg veel compounds, maar wel echt gewoon een aantal van de beste van compounds die er zijn. TOP!! TOP!! TOP!!

In de (amateuristische) podcast/interview van Duitse Pyromanager met Malte kreeg ik het idee dat happy family er met projecten en fabrieken die eerder voor Funke produceerde ervan door is gegaan.
Als ik de kwaliteit switch van Riakeo zo zie kwa kleuren en het hangende goud dan lijkt het wel zo te zijn. 🤷🏽

Damn, ik ben echt hartstikke jaloers! Dan heb je ook nog eens die Artificial Pyro, die hier niet op de foto te zien is. Maar ooh ooh ooh, wat een mega mooie collectie heb je! Het zijn misschien niet erg veel compounds, maar wel echt gewoon een aantal van de beste van compounds die er zijn. TOP!! TOP!! TOP!!
Ik maak morgenavond wel een paar foto's maar het is veel. Veel meer dan de foto die je zag. Is een reden want heb wat te vieren dus denk dat we volgend jaar wel wat rustiger aan gaan doen.

Dat blauw en die spreiding.. oh man, wat machtig mooi man!! Als ze dit alles zonder kooi kunnen maken, dan hoop ik op één ding, dat alle importeurs ons tegemoet gaan komen en hun bakken ook op die manier laat produceren, bij een AAA kwaliteitsproducent!

Ik maak morgenavond wel een paar foto's maar het is veel. Veel meer dan de foto die je zag. Is een reden want heb wat te vieren dus denk dat we volgend jaar wel wat rustiger aan gaan doen.
Oh, ik had even niet in de gaten dat het van jou was. :P Ik weet dat jij een MEGA collectie hebt. Als ik jou was, dan zou ik deze beste bakken gewoon bewaren en niet afsteken met het slechte weer, immers heb je toch meer dan voldoende om je te vermaken.

Back
Bovenaan