Spider King

15h23w0.png

Vond 'm leuk en origineel. Helaas wel minder goed uitgewerkt dan op de demo.

Ik vond hem mooi en erg origineel, let er wel op dat we nou niet echt super weer hadden en dan weerslag heeft op de effecten. Het publiek vond hem in ieder geval gaaf!

deze cake is ook echt een heerlijk product. Ik merk dat ik de bijzondere effecten steeds meer ga waarderen. Had ik al met moving stars van dynasty, maar deze cake is ook lekker.
Ga zo door rubro zoals je met deze cake ook gedaan hebt. Dan ga ik nog veel producten kopen.
greetzzz

Duidelijk verschil te merken tussen mensen die hetgeen ze op de demo hebben gezien weten te relatieve en mensen die dit niet hebben gedaan.
Kan zijn, maar vind ik geen valide excuus voor de fabrikant. Ik vind dat als je je product showt, dat je als consument ervan uit mag gaan dat je hetzelfde krijgt. In de vuurwerk branche is dat blijkbaar naïef. En zowat elke andere serieuze branche is het tegenwoordig normaal.

Deze cake kwam niet helemaal goed uit de verf met oud en nieuw maar dat kwam denk ik met name door het weer omdat op het moment dat ik hem afstak eigenlijk wel het slechtste was van heel oud en nieuw. Daarom mogen ze dit jaar in de herkansing, heb al 2 stuks besteld.

IMG_0431.jpg

Ligt het aan mij of vonden meer mensen deze cake ten opzicht van vorig jaar een stuk minder geworden?

@Titanium: Ik vond hem prima presteren. Hij blijft wat traag, maar voor de rest prima effecten! Hoop deze dit jaar toch in de collectie te hebben. Vorig jaar was hij helaas niet leverbaar.

In mijn beleving was hij ook beter dan ik heb gezien op de demo's afgelopen december.
Blijft een topper, mooie effecten en een leuke variatie.

Deze cake is inderdaad fenomenaal. Het is een hele rare bak, maar ik houd er wel van. Eigenlijk klopt het ding van geen kant, pyrotechnisch gezien. De enorm brute, übergrote megaknal en dito boeket, gevolgd door een stil uitgebraakt wolkje gekraak ('crackling' klinkt veel te denigrerend voor deze cake). Het botst zó erg, dat het jeukt. Maar wel een hele lekkere jeuk! :D

Hele mooie cake met verschillende effecten. Dat cracklingeffect zie je niet zo vaak bij cakes. Gisteren avond gefilmd bij Haokan:

Weet eigenlijk niet zo wat ik van deze cake moet vinden op basis van de films.
Het heeft wel wat, maar ben toch niet helemaal tevreden.
Deze zou er eventueel alleen komen met een leuke korting.

Weet eigenlijk niet zo wat ik van deze cake moet vinden op basis van de films.
Het heeft wel wat, maar ben toch niet helemaal tevreden.
Deze zou er eventueel alleen komen met een leuke korting.

Ik Had hem dus afgelopen jaar, het is de pot met het mooiste etiket, hele lekkere burst , en die tails zijn ook erg grappig, het is allemaal net even wat anders.

Ik denk dat dit beestje weer op me lijstje komt .

Back
Bovenaan