Waarvan ken je de persoon voor je?

Ik denk dat je iemand anders bedoelt haha, ik heb nog nooit op een vrachtwagen gereden, heb niet eens mijn rijbewijs :p

Hahaha, mijn aantal posts verbleken bij menig andere freak :D

Nee, dat is niet juist.
Het is maar de vraag welk percentage van al je berichten in dit topic te vinden is :D

We gooien er een poll tegenaan, wat denken jullie?

A= <50%
B= 50%-75%
C= >75%

(Of laten we maar weer ontopic gaan? :cool:)

En we gaan weer on topic want we dwalen te veel af, weliswaar op een leuke manier maar toch even niet de bedoeling :)

Iemand die vandaag veel online is en veel reageert:)

Een persoon die net twee weken lid is en al bizar veel posts achter zijn naam heeft staan.

Joost moet ik toch eens in het echt leren kennen! Hoop je te zien bij een show of meeting! PM me eens waar je overal te vinden bent! :D

Edit: Arjan kennen we zeker! Aardige kerel! Volgens mij nog redelijk groot, heb volgens mij bij Lesli even met hem gepraat? Hou het niet meer, heb zoveel freaks leren kennen afgelopen jaar. En het wordt alleen maar meer heb ik het idee! Echt leuk! :bye:

(Zie nu dat mijn post is verwijderd, vond het al raar dat ik hem niet kon veranderen. Sorry voor nogmaals bijna dezelfde post!)

Achja, ken je ook niet nee! Komt wie weet wel verandering in als je vaker zal posten! Eerste kennismaking met je op het forum is in ieder geval geslaagd haha! :D

Ja ik had me voorgenomen dit seizoen wat actiever te zijn, maar dat is niet helemaal gelukt.
Wie weet volgend jaar, als het goed is heb ik dan echt wat meer tijd.
Maar dat terzijde, ontopic:)

Aribaba dat is die man uit het sprookje duizend en een nacht met zijn veertig rovers, erg bekend!
Even zonder gekheid heb de naam vaker voorbij zien komen, maar ken je niet persoonlijk :wink:

Ken ik niet...

Nee, dat is niet juist.
Het is maar de vraag welk percentage van al je berichten in dit topic te vinden is :D

We gooien er een poll tegenaan, wat denken jullie?

A= <50%
B= 50%-75%
C= >75%

(Of laten we maar weer ontopic gaan? :cool:)

Misschien heb je daar een punt... gok zelf op 50% :p

Knalgoed ken ik best goed! Niet in het echt, maar wel via YouTube. Was heel tof om met jou zo te spreken over de hobby en YouTube/vuurwerkgerelateerde dingen. En dat is het nu nog! ;)
We komen elkaar vast nog vaker tegen! En wie weet ook nog wel in het echt een keer :)

Back
Bovenaan