Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze valt mij ook wat tegen, net zoals de Ready to Rumble. De super blinking willows en delicious thunder presteren wel zoals ik had gehoopt en de killer instinct zelfs boven verwachting . Toch weer leuke toevoegingen aan deze goede lijn.
Als je omrekent dat ie 2 euro per shot kost dan vind ik 'm persoonlijk te duur deze cake... De rest van de nieuwe heavy legend cakes presteren wel iets meer naar verwachting
Eerlijk gezegd ben ik het niet met de meeste eens, ik vind hem redelijk goed preseteren, misschien niet helemaal volgens eerste demo, maar gelukkig wel zoals ik had gehoopt, zeker na het zien van andere cakes. Dus ik ben wel blij met deze cake en ook dat ik deze in mijn collectie heb.
Vandaag gezien in Arnhem en moet zeggen ondanks de redelijk unieke effecten vond ik hem niet bijzonder. Die cracklink wolkjes zijn fel en mooi, maar de rest kon mij niet bepaald overtuigen voor het geld. Voor een tientje minder was het een topper geweest maar voor €40 laat ik hem staan. Filmpje komt er binnenkort nog aan.
Moet zeggen dat ik het toch een mooi effect vind hebben. Straks in je straat op een maar meter ipv 40 zal het er vast stukken beter uit zien. Neemt niet weg dat 39.50 idd erg aan de prijs is.