Spider King

Inderdaad, door de afwisseling ten opzichte van andere cakes maakt het dat deze er uit springt. Het publiek vond deze ook geweldig. Staat dit jaar helaas niet op de lijst omdat ik de prijs te hoog vind.

Nog niet eerder live gezien deze cake, maar het beviel me gister wel op de demo :p. Ik dacht eerst dat ik die rare felle crackling wolken niks vind, maar gister vond ik het toch wel een erg mooie afwisseling op de grote boeketten.

Per 2 mooist in HD:

Ik wil 'em er elk jaar wel bij hebben. Zeker niet mis. De wolk is netjes gevormd en vol met 'n prachtig geluid. Diverse mooie effecten komen voorbij zoals blauw en goud.

Ik had dit jaar heel wat grote cakes. De spider king was een absolute tegenvaller voor mij. Gezien de prijs en de 25 mm tubes had ik een duidelijk verschil verwacht met cakes met 20 mm. Dat was helaas niet het geval. Gewoon een redelijke cake, maar niet meer dan dat.

Hij was mooi, maar heb er dit jaar 31 euro voor betaald, idee is leuk maar volgend jaar neem ik hem niet meer, zijn goedkopere cake's op de markt die meer spektakal geven.

Ik had er ook 31 euro voor betaald. Ik vond 'm goed en hij sprong er echt uit, maar €31 is net iets teveel om hem nog een keer te nemen.

Leuke cake. Effecten zijn mooi en divers.

De draaiers deden het bij mij niet echt. Ze kwamen wel knetterend omhoog, maar draaiden slechts 1 a 2 rondjes voordat ze alweer stopten.

Cake werd door publiek wel gewaardeerd, maar was niet een wauw-effect.

HD geeft het beste beeld!

Blijft een heerlijke cake dit! Aparte effecten die je niet vaak tegenkomt! En een kneiterharde burstknal!! :D

3 jaar later doet ie het nog steeds prima! Erg tof voor de afwisseling, vond hem uniek op de nederlandse markt en blij dat ik hem had. Burst was goed, sierlijk tempo alleen die crackling wolk is het toch net niet in real life. Die spin is gaaf, maar zo'n wolkje is gewoon beetje hmhwa. Als combinatie is het wel een vet product, maar niet een dikke aanrader.

Back
Bovenaan