Spider King

De crackling is wel van goede kwaliteit. Dat er geen burst bij zit betekend niet dat de crackling zelf slap is, in tegendeel zelfs! Zoals al eerder gezegd, je houdt er van of niet.

Daar heb je zeker gelijk in. Ik bedoelde ook zeker niet dat de kwaliteit slecht is of de crackling slap is. Ik hou zeker van speciale effecten, maar zoals ik al zei heb ik liever voor het geld alleen die andere boeketten dan het cactus effect erdoor heen. Ofterwijl, ik hou er wel van maar niet zoals deze cake nu is.

Heb deze besteld (bijna de hele heavy legend serie)! Nu maar hopen dat deze in het echt net zo presteert als op de demo van Rubro! Ga daar wel vanuit, vorig jaar waren de heavy's in de straat nog mooier dan op de demo! :)

'Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.'
Ik zou dus persoonlijk eerst hebben gewacht op een demo, voordat je een smak geld uit geeft aan iets, waar je niet 100% zekerheid over hebt.

100% zekerheid heb je pas in de straat. Nu kun je die producten tegen een mooie prijs krijgen, over 3maanden weet je niet eens zeker of ze nog wel geleverd worden (bijv. ready to rumble). Bovendien een beetje vertrouwen in de medemens is ook niet verkeerd, en al helemaal niet als ze die nog nooit beschaamd hebben.

Dit is gewoon een van de beste nieuwkomers van dit jaar. Staat bij mij op de derde plek, na Immortal Gold en de 6 Elements.

Die 25 gram per schot cake's zorgen steeds voor een heel hebberig gevoel bij mij:p. Alleen spant deze wel de kroon deze moet en zal ik gewoon in mijn straat hebben staan als ik het filmpje mag geloven. Ben erg benieuwd naar de eerste demo's!

Heerlijke bak was bij demo Rubro en ik wist 1 ding al zeker deze mag bij mij niet ontbreken. Wat een rammer zeg!!!

Het enige waar ik bang voor ben is dat het tempo van deze batterij (en meerder nieuwe batterijen) laag ligt. Als je de rechter cake van de film in de gaten houd zitten er toch behoorlijke pauze's tussen helaas.

Hmm. 20 schoten voor 40 euro? Normaal vinden de meeste 19 schoten voor 30 euro al aan de hoge kant. Van de 20 schoten hebben er 7 een wat lafjes crackling effect en 1 schot is een mine. Bijven er 12 (eerlijk is eerlijk) bijzonder fraaie uitwerkingen over. Maar om daar nu 40 euro voor neer te leggen vind ik toch echt te gortig!

Persoonlijk ga voor de nieuwe 16 schots varianten uit de heavy legend serie. Weliswaar iets minder variatie maar toch meer waard voor je geld.
En helaas, mijn zuurverdiende euro's kunnen maar 1x uitgegeven worden.

moet ik bij elke reactie dan hele zinnen of stukken schrijven ????
het is precies wat ik er van vind
ik vind hem leuk omdat er verschillende effecten in zitten
ik ben namelijk een marijn liefhebber omdat daar veel effecten in zitten
dit had namelijk een pot van hun kunnen zijn
maar omdat marijn schaars begint te worden kijk ik naar nieuwe opties
deze bvb vandaar ook mijn vorige post dat ik die moet hebben
ik hoop dat je nu gelukkiger bent met het antwoord

Vind het ook een leuke pot worden. De nieuwste effecten waar de meeste freaks toch wel op zitten te wachten. De prijs is misschien wel in verhouding voor Rubro maar die lijkt voor ons nogal hoog. Echter denk ik dat Rubro goede redenen zal hebben voor deze prijs.

Bloedje gave bak dit zeg hoor prachtig, heb deze zelf ook live mogen aanschouwen maar wat een mooie bak loeiharde burst en prachtige effekten en de toevoeging van meer kruit is duidelijk te zien...

Back
Bovenaan