[Speculatietopic] Vuurwerkverbod in Nederland?

En/of u de ontheffing verleend zal krijgen. Daarop weten inwoners van vele gemeenten in Nederland eveneens het antwoord al.

Daarom blijft zelf een bescheiden collectie dikke compounds stoken wat mij betreft toch het best (LeVEnsGeVaARliJk!!). De rest gewoon op verschillende dagen door het jaar heen, heerlijk op wat zomeravonden een mooi blok de lucht in jagen, op feestdagen, speciale gelegenheden, verjaardagen et cetera. :D

Donderdag RiaKeo Cupido ivm officiële verhuizing na een scheiding, lijkt me wel toepasselijk. 🏹

Anders duurt het ook zo lang tot de volgende gelegenheid, in mijn geval. 🤣

Maar Mei t/m Augustus zal er elke maand minimaal één gelegenheid zijn!
Plak er een goede BBQ aan vast op een mooie zwoele zomeravond met een aantal Hertog Jan en het = 🔥

Oké dat van @Fegefeuer is helder en mooier dan mijn mail.

Hier is het gewoon al een nee. Burgermeester verleend geen ontheffingen omdat hij een toestroom aan mensen verwacht. Hij heeft meer erg in een totaal verbod omdat in zijn ogen ook verenigingen lastig te handhaven zijn. Hij weet niet als iemand knalt ook daadwerkelijk een ontheffing heeft of iemand illegaal bezig is. Niet alle ontheffingen kunnen worden nagetrokken.
Dus conclusie een vuurwerkshow zoals we hem kennen met 3 gemeentes zal de nieuwe jaarwisseling hier zijn in Dordrecht.

Back
Bovenaan