Scuba

Hoe verhoudt deze zich tot de decibel?

Ik heb 2 jaar achtereenvolgens een Decibel afgeschoten, beide hadden productie fouten.
De Scuba was ik al geïnteresseerd in, maar budget was op.
De Scuba op de film ziet er er kwalitatief beter uit. Effecten veel mooier.
De Scuba is voor mij wel een stap hoger als de decibell
Voor mij liever 1 Scuba, als 2 decibells

Deze komt goed over op film, vind cake's/compounds met veel kleur erin altijd gaaf, als er een spinner bij zit maakt ie het helemaal af.

Ziet er ook weer erg goed uit met die kleuren erin ja, gaaf product, mede door de spinners.
Niet tegengekomen tijdens de verkoopdagen, maar ik ga hem dit keer wel opzoeken in een mooie actie, wil hem ook live eens zien dan.

Hier bij nog meer beelde van de Scuba, maar dit is wel echt een pareltje, mag wat kosten!

Deze is vanavond geschoten op de demo in Benthuizen maar lijkt een heel stuk sneller te gaan dan vorig jaar. Snelheid gaat wmb ten koste van de sierlijke spinners en vond hem om die reden helaas zwaar tegenvallen vanavond.

Slap hangerige boeketjes ook. Was m'n voorgevoel toch juist deze op 't laatst uit m'n winkelmandje te wippen. Prijs/kwaliteit is zo uit verhouding en die was al naadje.

De huidige uitvoering van deze cake is een voorbeeld van hoe je met op zich goede effecten toch een slechte cake creëert.
Eeuwig zonde, en al helemaal voor de prijs die ervoor gevraagd wordt.

De spinning tail is uitgevoerd in goud en niet in zilver, en daarmee kwetsbaarder ten aanzien van zichtbaarheid.
Doordat het spinning effect pas in de laatste fase echt goed tot ontwikkeling komt en zichtbaar wordt moet het tempo in de cake niet te hoog zijn.
Dat is nu wel het geval, en daardoor verdwijnt de spinner vrijwel volledig achter het voorgaande boeket.

Sterker nog, doordat het tempo zo hoog ligt lopen ook de verschillende boeketten door elkaar heen.
Als die boeketten hetzelfde effect zouden hebben konden ze elkaar versterken, maar bij de Scuba is dat niet zo en wordt het dus een rommeltje.

Heel jammer, want het aantal cakes met spinning tails wordt steeds kleiner, dus erg veel alternatieven zijn er niet meer.

In Benthuizen lag het tempo veel te hoog. Eerdere keren dat ik deze cake zag vond ik hem wel heel dik. Goede spinners, mooie boeketten.

Ik heb het gevoel dat ze deze cake zo snel hebben gemaakt om de slappe burst en de kleinere boeketten (tov vorig jaar) te verhullen, waarschijnlijk komt deze ook al uit een kooiloze doos. Natuurlijk is dit een aanname, geen feit. Just saying.

Ik heb het gevoel dat ze deze cake zo snel hebben gemaakt om de slappe burst en de kleinere boeketten (tov vorig jaar) te verhullen, waarschijnlijk komt deze ook al uit een kooiloze doos. Natuurlijk is dit een aanname, geen feit. Just saying.
Dat denk ik eerlijk gezegd niet.

Je moet er ook altijd rekening mee houden dat er door de spinners (spinning tail) minder lading overblijft voor de boeketten en dat zie je bij veel producten met spinners terug.

Back
Bovenaan