Scuba

hiervan gister bij de demo van roder feuerwerk productie van gezien , de spinners zijn zeer mooi en de boeketten zijn te vergelijken met die van der hammer , wel vind ik van deze cake het tempo perfect . alleen de prijs die je gemiddeld betaalt ervoor vind ik wat hoog voor wat je krijgt

Nou.. ben blij dat ik er 4 geannuleerd heb. Zeker mooie kleuren, maar in grootte van de uitwerkingen en burst (en zeker voor €35/€40) is er veel beters op de markt te krijgen.

Hoeveel beter dan de decibel is deze nu? Want je hebt 2 decibel voor de prijs van deze en het effect lijkt is hetzelfde :)

Kleuren zijn zeer zeker heel dik. Hij is aan de prijs. hoop m dit jaar te vergelijken met de Decibel ;-)

Heb hem voor 30 euro mee kunnen pakken ergens in halloween deal, daar ben ik echt super blij mee!

Hoeveel beter dan de decibel is deze nu? Want je hebt 2 decibel voor de prijs van deze en het effect lijkt is hetzelfde :)
Met kruitverschil zou je toch wat vollere/grotere boeketten verwachten, spinners lijken niet bijzonder veel beter/dikker. Benieuwd of het genoeg is om het prijsverschil te rechtvaardigen, lijken wel erg hetzelfde idd

Voor 30 euro gehaald in de freak, hij ziet er prima uit voor die prijs. Meer zou ik niet willen betalen

Hier ook in de straat. Ben erg benieuwd hoe deze zich verhoudt tot de Rat die ik vorig jaar had. Op de beelden lijkt het 30mm tov de 25 van de vergelijkbare cakes niet echt zichtbaar. Maar laat me graag verrassen.

Ja deze was live echt geweldig, beter dan het filmpje in de startpost en ook met een veel betere burst naar mijn idee.

Back
Bovenaan