Scuba

Prachtig ding, kan 'm nog wel voor €40 plus 30% keuzevw maar da wordt weer zo'n wanhopige puzzel.. Volgend jaar in de freak maar.

Wel goed ook om te merken dat spinners zonder fluitsas kooitest wel goed doorstaat. Wordt het nog een manier vinden fluitbombettes (zonder plastic) te produceren zonder dat nadeel. RotP '23 voorbeeld daarvan?

Wel warrig schietritme
Ik heb hem eerder (meerdere) in Zoetermeer gezien, en daar was het ritme wat je van een cake als deze mag verwachten. Dus misschien was het vanavond een maandagochtend exemplaar. Hele dikke goudspinner met een goed blinkboeket en mooie heldere sterren.

Ik heb hem eerder (meerdere) in Zoetermeer gezien, en daar was het ritme wat je van een cake als deze mag verwachten. Dus misschien was het vanavond een maandagochtend exemplaar. Hele dikke goudspinner met een goed blinkboeket en mooie heldere sterren.
Of de een nog een sample, andere productie

Ja of dat de lonten onderin toch te dicht bij elkaar gezeten hebben waardoor er overslag is geweest. Schoot gewoon hele rijen leeg. Vond de uitwerking wel erg mooi!

Voor alle fans van Sven en Koen: 15 Scuba's tegelijk.
Wat een prachtige cake is dit :droolthum

Dikke cake hoor. Per 3 komt hij mooi tot z'n recht. Per 15 toch wel zonde met deze cake.

Bijzonder dat Lesli/Vuurwerktotaal dit product voor oud en nieuw al uitlevert aan die gasten die onze traditie geen goed doen.
De poseurs op internet en hun navolgers hebben wel meer kapot gemaakt door hun aandachtstrekkerij en het verkeerde voorbeeld te geven. Ik zie dat niet alleen met vuurwerk maar bv ook met een andere hobby van mij. Doe je niets aan. Geen aandacht aan geven is het beste.

Geen losse cakes meer kopen GEEN LoSSE CAKES MEER KOPEN!!! Jaa maar die scuba .. :p Mijn hoofd .. :bonk:

Back
Bovenaan