[Freakactie 2021] Kartonknaller.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen, de site is weer online. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Mocht je op zoek zijn naar iets speciefieks mag je ook altijd een PB sturen en dan kijk ik wat ik voor een ieder kan betekenen.

Aaah huuln! Te laat voor de snowstorm. Deze vorige jaarwisseling wel besteld en betaald helaas niet kunnen afhalen en nu achter het net gevist! Mocht deze ergens nog staan mannen van karton knaller stuur mij even een berichtje.

Voor de gene die hem hebben geniet er van!

Donders mooie actie weer!

En ik kan huuln van geluk m.b.t de snowstorm :handsup:.

Hulde aan deze actie,ondanks de onwenselijke uitsluiting van artikelen.

Thanx Team Kartonknaller :applause:.

De Snowstorm en Some Like It Hot kon ik gisteren echt niet laten staan, dus van beide de laatste 2 besteld :D

De 100 shots versie van de Snowstorm verdwenen als sneeuw voor de zon :D

We kunnen de 80 shots 2.0 versie van de Snowstorm nog wel krijgen. Die staat (nog) niet op de site maar als er animo voor is dan kan dat geregeld worden.

Wij zijn geopend en we hadden beloofd te openen met een knaller, dus doen we dat ook. In de tussentijd hebben we nog snel even wat Wolff en Katan producten toegevoegd dus de keuze was al reuze maar nu zelfs enorm :blink:

Dit weekend kunnen jullie gebruik maken van de mysterieuze kortingscode: openingsknaller
Deze code geeft jullie een fikse korting op een groot deel van het assortiment!

Een fijn weekend gewenst en happy shopping.

Profiteren van deze actie kan nog tot 23:59 vanavond!

Een gepersonaliseerde deal? Stuur een PB.

Er was iets misgegaan waardoor ik de Some Like It Hot en Snowstorm had besteld terwijl deze niet meer op voorraad stonden. Maar dit is vanavond keurig netjes opgelost! Bedankt voor de goede service!

Nou ook mijn eerste bestelling hier geplaatst jeeejj Kartonnetje Shanghai in de pocket!
Overigens erg tevreden over mijn contact met Kartonknaller omtrent het karton, mooie actieprijs gekregen en een snelle reactie!

Mooi om te zien dat het assortiment elk jaar toeneemt! En mooie toppers, zowel oude pangu en evo, als de nieuwe producten van Magnum, Rubro/Mania en Katan. Ik ga er vanuit dat het niet bij 1 bestelling blijft...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan