Scuba

Bijzonder dat Lesli/Vuurwerktotaal dit product voor oud en nieuw al uitlevert aan die gasten die onze traditie geen goed doen.

Ik ga volgend jaar alleen nog maar lesli spul kopen denk ik. Dat mag je het hele jsar afhalen en afsteken zo te zien. :frusty:

Dit kan toch gewoon legaal zijn in samenwerking met? Is toch alleen promotie materiaal voor totaal/lesli?

In het meest gunstige geval is dit filmpje gescript en op locatie waar ontbrandingstoestemming voor aangevraagd is.
Dan nog zijn beide heren geen pyrotechnicus en mogen zij dit (nog) niet afsteken.

Linksom, rechtsom, promotie of niet. LESLI zit hier fout door producten uit te leveren aan personen die dit nog niet mogen bezitten.

Laten we vooral ook over het product blijven praten, dat bereik blijven ze toch wel pakken als importeurs.

Vind het wel echt een dikke cake, per 3 ook heel tof, maar wellicht neem ik er toch eentje ergens mee nog.

Nu ik meerdere filmpjes heb gezien toch wel blij dat de live versie op demo Kuiper een productiefoutje had. Was desalniettemin een peima cake. Zo in een normaal tempo echt wel erg tof product.

Prachtig label ook. Een donkere man met een baard in een duikpak. Iedere keer als ik ze tegenkom op vakantie moet ik aan vuurwerk denken en nu eindelijk is ie daar :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Mooie cake!! Beter dan verwacht (zonder kooi). Per 2, mits de prijs het toe laat, nog beter lijkt mij.

Zo dan, deze komt echt goed over op film. Alles is perfect in deze cake en zet hem op de lijst voor volgende jaarwisseling.

Dit is echt een hele fraaie cake, lang draaiende spinners met prima uitwerking.

40€ vind ik net te veel, maar zou deze zeker nemen als die in freak wordt aangeboden!

Niet al te grote boeketten maar de combi spinners met kleurtjes en blink maakt 'm leuk. Volgend jaar maar zorgen een 2023 versie nog te pakken te krijgen, want met Lesli weet je 't nooit een jaar later.

Leuke cake zo met die spinners en blinkers. Kleurtjes en spinners zijn altijd goed.

Hier had ik veel meer van verwacht. Spinners en uitwerking top, alleen hij gaat heel hoog. Waardoor de burst net 25 mm is.

Ik vond hem erg goed. Na de versnelde versie op de demo van Kuiper te hebben gezien was het fijn om te zien dat mijn exemplaar het 'normale' tempo had.
Mooie spinners en prachtige kleuren.
Dat hij hoog schiet vind ik zelf wel prettig. Ben zelf geen voorstander van de laagklappende cakes waarbij de vonken en sterren je om de oren vliegen.

Back
Bovenaan